Hello august

Augusti. Damn.. tiden måste ta och gå lite saktare nu alltså! Det är skola om 18 dagar, usch, vill inte tillbaka dit. Nåväl, jag får passa på och njuta extra mycket av mina sista dagar som fri männsika. Vet inte riktigt vad som händer idag, ut till stugan ska jag i alla fall. Hoppas att mina söta läsare har en bra start på månaden.♥
Hello august, please be kind. 
Augusti i min kalender betyder Clove-power, haha. 111 dagar kvar till catching fire! 
ELIN:

sv: tack!:) hoppas du har haft en fin sommar hitills!

Svar: Åh, tack desamma :)
Emelie Hedqvist

angelica:

sjukt vad tiden går fort... !

Svar: Ja, eller hur, den måste ta och sakta ner lite! ^^
Emelie Hedqvist

ellenfelixson:

visst är det helt otroligt att sommarlovet snart är slut, känns som de nyss började...

sv;tack så mycket! :)

Svar: Håller verkligen med.. behöver ett ännu länge lov, haha.
Emelie Hedqvist

sofi:

tack så mycket!:)

Karin Lygnersjö:

Det går verkligen sjukt snabbt, och vilken sommar vi fick dessutom! :o

Svar: Ja, eller hur, håller med!
Emelie Hedqvist

AW - Fotograf:

Det var helt toppen, hade en jätte bra dag med min vän :)

Dana:

Snygg kalender! :)

Svar: Eller hur, haha ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

längtar till den har premiär! :)

Svar: Jag med, kan knappt vänta mer alltså! ^^
Emelie Hedqvist

Emma:

Sv: tack så mycket :D

snie.blogg.se:

o bara 10 dagar kvar av min semester...ahh!

Svar: Åh, se till att njuta supermycket! ^^
Emelie Hedqvist

Michaela Magnusson:

Längtar tills den kommer :D

Svar: Åh, jag med! :)
Emelie Hedqvist

Jasmine:

Men åh vilken underbar kalender, älskar THG! :)

Svar: Visst är den fin, hehe? Jag med, underbar trilogi (:
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: det gör jag med :D

sara:

Ja det är riktigt kul med tennis, synd att man inte är så duktig bara..

Ella:

Sv. Tack så jätte mycket desamma!!

Kerstin:

Woho, ser fram emot hunger games 2!! ♥♥

Svar: Jag meeed! (:
Emelie Hedqvist

Emma Johansson:

Sv: jaa, hade inte tackat nej till kläderna :D

Emma - The one and only:

åh tagga premiären av filmen *längtar*!:D

sv: håller verkligen med dig!^^

Svar: Åh, jag är så taggad som man bara kan bli nu alltså, haha ^^
Emelie Hedqvist

Agnes Bjurek:

DÖR VART HAR DU KÖPT KALENDERN?! MÅSTE HA EN!!!!!!

Sv: Ja, verkligen! Hon är helt otroligt bra!

Svar: Det var en födelsedagspresent, men jag är ganska säker på att den är köpt på sf bokhandeln. (:
Emelie Hedqvist

NICOLE:

sv absolut :D

Kajsa Johansson:

Tiden går som himla fort! Det är nästan läskigt!

Svar: Ja, men eller hur!
Emelie Hedqvist

amalias.se - fotogalen småstadstjej:

ÅÅÅ!
ÄR DU LIKA STÅR HUNGERSPELS NÖRD SOM JAG?!
HAR SMÅTT PANIK OCH LÄNGTAR SÖNDER TILL CATSHING FIRE <3

Svar: JAG KÄNNER OCKSÅ SÅ! Kan knappt vänta mer! Alltid härligt att finna människor som är lika galna som mig själv, haha ;D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: