Epic

Jag har länge nu velat se filmen Epic. Hade varit kul att se den på bio, men jag ville se den på engelska och det visades inte här i Luleå. Men nu ska jag ha en mysig filmkväll och filmen Epic kommer nog pasa bra in där, haha. 
"A teenager finds herself transported to a deep forest setting where a battle between the forces of good and the forces of evil is taking place. She bands together with a rag-tag group characters in order to save their world -- and ours." - IMDb 
Största anledningen till att jag vill se filmen? Josh Hutcherson såklart. 
Isabelle:

Den låter riktig bra!

Svar: Det var den också :)
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: håller med om det :D

Johanna - A dream as model ♥:

fin blogg

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

wilma:

sv: tack så mycket!
allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig :D Själv då?
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

Hur är det med dig idag? :)

Svar: Det är bara bra med mig idag, själv då?
Emelie Hedqvist

Ellinor:

SV: tack så mkt! Tycker med det haha :D

iisa:

haha, verkar bra ^^

sv; tack så mycket :)

Svar: Haha, det tyckte jag att den var också :)
Emelie Hedqvist

Ester:

Svar; Åh tack snälla!!

ida':

den filmen verkar ju asrolig/spännande :D

Svar: Den var riktigt gullig! :)
Emelie Hedqvist

Luìza Lolita:

Hej! Ska vi göra ett bloglovin byte? :) Lägg till mig isåfall och säg vilket nummer du blev så gör jag detsamma :)

Här är en länk:
http://www.bloglovin.com/en/blog/4913203

Förlåt om du inte gillar såna kommentar.
Kram!!

Svar: Hej! Absolut inget emot såna kommentarer, men tyvärr har jag inte bloglovin. :/
Emelie Hedqvist

linnea:

den vill jag också se! :D

Svar: Gör det, jag tyckte det var en riktigt gullig film ^^
Emelie Hedqvist

MARIA - mode, outfits & inspiration:

Sv: haha ja eller hur :D kram!

MARIA - mode, outfits & inspiration:

Sv: haha ja eller hur :D kram!

anna:

härligt med filmkväll :)

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Emma Nyström:

jag har sett den filmen , men jag tyckte den inte var så bra!
men alla har ju sina smaker på filmer ;)

fin blogg!

Svar: Jaså? Jo, men precis. Själv tyckte jag att den var väldigt söt ^^
Tack du! :)
Emelie Hedqvist

LINNEA:

sv; ja visst är den ! :) kram

Kajsa Johansson:

Hoppas att filmen är bra! :)

Svar: Jag tyckte att den var riktigt gullig ^^
Emelie Hedqvist

Celine:

haha vad bra då! :)

Jennifer-livet genom mitt objektiv:

Ja det var det! :P den där filmen kanske man borde se när den släpps som hyrfilm ^^ Josh hutcherson är sååå snygg !

Svar: Absolut, gör det! Visst är han, haha? ♥
Emelie Hedqvist

Filippa:

Gillar du också Josh Hutcherson? :D

sv: tack så mkt!! :)

Svar: Inte bara gillar, älskar! Heheh ;D
Emelie Hedqvist

felicia:

Vill se den haha ;D

Svar: Haha, gör det :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

Den filmen vill jag också se! :)

Sv: Ja, verkligen :)

Svar: Riktigt söt film :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: