A fresh start

Idag lämnade jag sa2b bakom mig och joinade sa2d. Jag måste säga att namnet inte låter lika charmigt, men men. Jag är en sån person som är väldigt kluven när det kommer till att fatta såna här beslut, går runt och har ont i magen för att jag inte vet hur jag känner. Men jag tror att jag har kommit fram till att det var ett helt okej val att byta klass. 
Så, efter en vecka i skolan(med endast 3 lektioner) och en dag i min nya klass känns allt bra. Jag ska plugga matte under helgen och om jag är duktig ska jag läsa lite kommunikation. 
Där ser ni mitt nya schema. Ja, man kan ju inte klaga. 
Kajsa Johansson:

Vad skönt att allting känns bra! Hoppas att det fortsätter så nu :)

Svar: Tack :) Hoppas jag med!
Emelie Hedqvist

Alicia:

Skönt att det känns bra. bytte också klass och program nyss. :)
Gud vad schemat såg bra ut! :D

Svar: Riktigt bra schema, haha. Härligt!
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Åhh, vill också sluta vid 11 på torsdag och fredagar!:)

sv: tack så jättemycket!:) Kramisar<3

Svar: Hhehe, älskar mitt schema :))
Emelie Hedqvist

Ida:

Hej klicka gärna in och va med i min veckans blogg !:)

http://idanilssonnn.blogg.se/2013/august/veckans-blogg.html

Svar: Jag ska helt klart kika in! :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

sv: tack!:)

Sandra:

sv: Tack! :)

Annika Soulcityguide:

Hoppas att det känns bra! :)

Svar: Det känns faktiskt bra :)
Emelie Hedqvist

Madeleine:

åå ska vi byta schema eller??

Svar: Haha, jag behåller gärna detta för alltid ^^
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Tack så mycket fina du :) ser ut som ett okej schema ;)

Svar: Verkligen ett helt okej schema ^^
Emelie Hedqvist

Frida Eklöf:

Så skönt att allt känns bra, man ska göra det som känns rätt för en!
sv: tack så mycket! :)

Svar: Ja men precis, jag fick gå helt på magkänsla ^^
Emelie Hedqvist

Milina:

Men lyx! Speciellt torsdagen och fredagen :)

Svar: Ja, eller hur, kan inte klaga ^^
Emelie Hedqvist

Cilla:

Men gud, slutar du 11? Lyyyyx!
Slutar din förra klass mycket senare? :)

Svar: Riktigt lyx, dock ser schemat till våren hemskt ut! Vi har faktiskt exakt likadana scheman, nån halvtimme här och var som skiljer :)
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va skönt o sluta 11 2 dar :)

Svar: Ja, men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

frida:

Hej! Vad kul att du vill vara med veckans blogg! Vinnaren utses på fredag. Lycka till ! :)

Lowa:

Vilket schema, hade inte varit fel att ha de! Vilken klass går du i?

Svar; Tack så mycket, ja verkligen!
Det är så gott med Magnum!! Håller med ;)

Svar: Riktigt awesome schema! Jag går i sa2d, kod för samhälls beteendevetenskap år 2.
Emelie Hedqvist

Anneli:

Länge sedan jag hade sånt schema med fysik och matte och sånt där. Skönare att jobba faktiskt. Hoppas det kommer gå bra i nya klassen!
Kram

Svar: Jaså? Kul att höra. Tack du!Kram♥
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: