15-08-13

Idag var det inget härligt sommarväder, det kändes mer som höst med regn och blåst. Kan knappt fatta att vi är inne på de sista sommarlovsdagarna! 
Dagen har jag spenderat med Nora som kom ut till stugan min. Vi spenderade mest hela dagen med att prata eftersom det var väldigt länge sedan sist. 
Kvällen lär bestå av film-mys och några koppar te, haha. Hoppas att alla har det bra
↑Fina födelsedagspresenter från Nora, bara lite i efterskott. Älskar örngottet! (:
angelica:

vilken bra text på örgottet haha :D

sv: hihi ja den är bra! :D Hoppas allt är bra med dig idag ♥

Svar: Haha, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

Svar: Håller med, man kan hitta mycket fint på weheartit :)

elin wahlberg:

sv: tack fina dU!

Marlene S.R:

sv: tack:)

Frida Eklöf:

Hoppas att du får en mysig kväll!
sv: håller med dig, jätte snyggt!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Josefine:

Härligt med såna dagar, ha det så mysigt ikväll! :)

Svar: Visst är det härligt! :)
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Örngottet va najs ju :D

Svar: Haha, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Julia Blomgren:

Sv: Ja åh gör det! Du kommer verkligen inte ångra dig det kan jag garantera :)
Din kväll låter som en riktigt toppen kväll!

Svar: Det var en riktigt mysig kväll :)
Emelie Hedqvist

Josefine Anerland:

SV: Det hade nog dem flesta ;)

Olivia Magnusson:

åh jag älskar också de örngottet!! så klockreent :D
kramis♥

Svar: Haha, eller hur! Kram♥
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

mysigt!

sv; jaa det var den verkligen! :)

Svar: Väldigt! :)
Emelie Hedqvist

anna:

det lät som en mysig dag!

Svar: Det var de också :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

Sv: Tack så mycket! :D

kajza ♥:

sv: Åh tack! :D

Vilken cool design du har! Jag trodde det var fel på min dator när inläggen åkte över headern, men jag hade visst fel haha! :D

Svar: Haha, tackar :D
Emelie Hedqvist

LEJAMINE ~ Lina:

SV: Tack!
Just nu regnar det där jag är, men dagen var rätt så fin!

Svar: Låter härligt :)
Emelie Hedqvist

Olivia:

svar: hihi, directioner for life! :)♥

Svar: Ofc! :D
Emelie Hedqvist

Mel Moonchild - British at Heart.:

Här har det varit höstväder lääänge redan. :(

Sv. Tack så hemskt mycket! :)

Svar: Åh, va tråkigt! ;/
Emelie Hedqvist

Hannah:

Ååh, kanske med ska ta och göra ansiktsmask ikväll =)

Svar: Låter mysigt! :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Alltid kul med shopping! Nä jag kan inte heller fatta att vi är inne på de sista sommarlovsdagarna.. På onsdag drar skolan igång för mig. :/

Svar: Imorgon det vill säga, hoppas du får en bra första dag! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: