10 till 1

10 saker du vill göra innan du dör: Besöka alla stater i USA, övervinna en rädsla, träffa en kändis som inte är svensk, gå på en 1D konsert, se världen, äga mitt drömhus, tatuera mig, rädda någons liv, simma med delfiner, leva lyckliga i alla mina dar.
9 saker om dig själv: Förändringar är bra, spindlar är sämst, skulle gärna vara ca 5cm kortare, mindre fötter är drömmen, får aldrig nog med hallon, serie-tittande äger, har aldrig lyckats med att skriva dagbok, att sjunga är kul men jag suger på det, nagelmålning är bästa tidsfördrivet för mig.
8 sätt att vinna ditt hjärta: Få mig att le, stå upp för mig, bra lyssnare, var kramgo, laga mat till mig, var omtänksam, var dig själv, var längre än mig(en ytlig grej kan jag väl få säga i alla fall, hehe).
7 saker du ofta grubblar på: Livet efter döden(om något sådant nu finns), "tänk om..", tidsresor, min egna framtid samt världens framtid, varför kunde inte Rose göra plats åt Jack, vart är mitt Hogwarts brev, "var det där sista gången som jag..". 
6 kändisar du tycker är snygga: BARA 6 STYCKEN, haha?! Josh Hutcherson, Dylan O'brien, Ian Harding, Zac Efron, Taylor Lautner, Alex Petyfer. 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: Hoppa fallskärm(höjdrädsla), se någon jag älskar lämna mig för alltid, hamna bakom galler, äta kackerlackor - usch, gå om skolan.
4 saker du köpt denna månaden: Svarta byxor och en vinröd tröja. Har inte köpt nå mer, så.. yeah. 
3 sätt att få dig le/skratta: Gör bort dig, dra ett lamt skämt, skratta som Voldemort eller Tyler Oakley.
2 gamla favorit låtar: Gamla och gamla, men, Coldplay - Paradise och Graffiti6 - Annie you save me. 
1 sak folk inte visst om dig: Jag fick min första celebrity crush nån gång under 2007 efter att jag sett filmen The Thief Lord, jag tyckte att Rollo Weeks var supersöt. Lol. 
marina:

sv. Ja, vi hade verkligen tur som kom in och vi hade det så jäkla roligt! :)

Fanny :):

Sv: Tack! :)

Felicia:

Sv: Tack =)

Hoppas du får en bra dag!

Svar: Desamma :D
Emelie Hedqvist

sofie :

sv: visst är de :)

allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

ebba:

tack! :)

sandija-döv-adoptera-fotografi:

sv, ja visst är han ;D

sandija-döv-adoptera-fotografi:

sv. ja, visst är han ;D

Olivia:

Men åååh vad snygga haha!

Svar: Haha, eller huuur! :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Kul att läsa! Och snygga killar haha:)

Svar: Kul att du tycker det! Men ja, eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

Efron är så snygg! Smälter ju :D

Svar: Haha, men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Tack så mycket!!

Michaela Magnusson:

Kul att du också lagt upp den! :)


- Tack :D

Svar: Kul att du tycker det ^^
Emelie Hedqvist

Emme:

Verkligen rolig idé! :)

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

sv samma här :) Har ju inte haft det länge än för att kunna säga något men än så länge är det snyggt :D Det hade nog inte ett valigt nagellack varit :) Ska recensera i bloggen om någon vecka :)

frida:

sv: Vad roligt att du vill vara med i veckans blogg! :)
Vinnaren dras på tisdag med hjälp av random.org.
Lycka till! :)

Johanna - A dream as model ♥:

sånt här är alltid kul att läsa :D

Svar: Va kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Klara-Fina Hansson :

sv; tack! :)

iisa:

ååå så snygga killar! ^^

sv; tack så mycket, ja det har varit en lyckad sommar :)

Svar: Riktigt snygga, hehe ;D
Emelie Hedqvist

KONSERTFOTOGRAF:

Ian & Zac är ju helt okej haha! får man låna listan? :)

Svar: Haha, dom är så mycket mer än okej ;) Oja, absolut! Ska bli kul att läsa ^^
Emelie Hedqvist

-A:

Vilken fin lista.

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

anna:

kul lista :)

Svar: Va kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Sarah:

De va kul att läsa :)

Svar: Va kul att höra :D
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Kul inlägg:) Alltid roligt att få reda på mer om personen som skriver bloggen:)

Svar: Va kul att du tycker det! :D
Emelie Hedqvist

linah brown:

seriöst, hoppa fallskärm?!
förstår mig inte påå folk som gör det :O

Svar: Inte jag heller, haha! ^^
Emelie Hedqvist

isabellaa:

kul att läsa & vilken fin header du har! :)

Svar: Åh, tack du :D
Emelie Hedqvist

Julia:

Kul att läsa!:)

Svar: Va kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Vilken rolig lista! Får man låna den? :)

Svar: Ja, men självklart! :D Ska bli kul att läsa!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: