Dagboken

Sakta med säkert går denna vecka mot en helg. Det gör mig glad. 
Idag var en sån där onödigt lång dag i skolan med prov och håltimmar - me no like. Hemma har jag jobbat historia och nu längtar jag mest efter sängen. 
Hoppas att mina söta läsare har det bra 
Senaste boken som letat sig till min bokhylla. :) 
Sen måste jag ju bara skriva grattis till Shay Mitchell som blir 26 år idag - Grattis Shay♥
Olivia Magnusson:

Sååå skönt att det snart är helg :D

sv: Hih,ja förstår dig!
kramis♥

Svar: Eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Elin Jonsson:

Sv; Visst är den! :)

Klara:

Svar: Men tack så jättemycket! Blir verkligen glad över att höra sånt. :)

Maja ♥:

Fin blogg! :)
Och grattis Shay!

- Tack så mycket! :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

felicia:

sv - tack, glad ja blir:)

Lotta:

Sv: Tack så jättemycket :) har du haft en bra torsdag?? =)

Svar: Jag haft en väldigt bra torsdag, själv då? :)
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: tack så mkt, din med! :)
ja det tycker jag med, det är så mina fredagar ser ut så :)

Ida ( syster ):

Är den bra? :)

Svar: Filmen är bra, boken har jag inte läst än (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: