Böcker

Fick nyligen hem en stor och fin beställning från adlibris. Fick massa presentkort i julklapp och tyckte det var på tiden attjag använde dem! Här är mina nya skönheter:
Cecelia Ahern - If you could see me now. Gillar verkligen många andra av Aherns böcker, så detta kändes som ett säkert kort! 
Alice Kulpers - Life on the refrigerator door. En favorit från min barndom! Var bara tvungen att ha denna i min bokhylla 
Lilly Koppel - The astronaut wives club. Blev ju lite kär i serien, så ville läsa boken! 
Fredrik Backman - En man som heter Ove. Jobbar man på bion känns det svårt att inte bli sugen att läsa denna bok. 
Davis Ebershoff - The danish girl. Vill verkligen läsa denna bok då jag hört mycket bra om den!
Erika Johansen - The queen of the tearling. Följer man Jim Chapman kan man inte låta bli att köpa denna!
Vladimir Nabokov - Lolita. Fortsätter bygga upp min samling med klassiker, självklart ska man ha Lolita!
En uppföljare till en tidigare Jojo Moyes bok som jag äger
Och av oklar anledning tog jag ingen bild på illusions of fate?????
Kommentera inlägget här: