New books

Jag har ett problem.. Så fort jag beställer kurslittertur så råkar jag också klicka hem andra böcker.. oops. Haha, denna gång var det följande böcker som kom hem: 
Username: Evie av Joe Sugg. Okej, hur kan man inte beställa denna bok? Uppenbarligen ska jag äga den, haha. Vet inte om graffic novels är min thing, men ska helt kler ge den ett försök! 
Miss Peregrine's home for peculiar children av Ransom Riggs. Denna bok låter såå bra! Har hunnit bläddra igenom den lite och inte besviken so far. 
Hollow city av Ransom Riggs. Uppföljaren till peculiar children. Kan ju inte bara köpa den första boken och lämna den andra, det fungerar inte så ;)
Romm av Emma Donoghue. Denna bok ska snart bli film och jag vet att folk verkligen gillat boken så jag tänkte väl lite why not? Det låter som en högst intressant bok så jag längtar efter att få börja läsa! 
Kommentera inlägget här: