Day 3

Dag 3 i USA är även den sista dagen här i San Francisco vilket självklart betydde att vi var tvungen att fara till några kända turist-platser. Baker beach, golden gate och chinatown. 
Vägen dit var dock inte lätt, haha, hamnade i värsta trafiken där man knappt rörde sig, men det är väl vad man får räkna med i detta land. Väl framme vid Baker Beach blev det endast att doppa fötterna och beundra utsikten, vattnet är kallt som tusan här i San Francisco. Efter det får vi till Golden Gate. Jag kan till ch med säga att jag gått på bron, inte långt, men jag har gjort det. ;) För att få middag körde vi genom San Francisco, sååååå fin stat, till chinatown. Typ den bästa kycklingen jag ätit på länge. 
Några bilder från dagen. 
Söndag 29/3 22:06 i San Francisco 
fröken josefine:

Åh vad avundsjuk jag blir! Skulle också så gärna vilja åka till San Francisco! Hoppas du har det grymt där :)

Kommentera inlägget här: