Agents of S.H.I.E.L.D.

Jag inledde min morgon med senaste agents of S.H.I.E.L.D. avsnittet och mumsigt citron, hallon & blåbärsvatten. Vet inte riktigt vart denna sportlovsdag kommer ta mig. Lite plugg, massa mys och sånt. Hoppas att alla fina bloggläsare har det bra 
Life of Johanna:

Lät som en bra start på morgonen :)

Rebecka:

Åh så skönt med sportlov, har redan haft mitt :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Verkar mysigt. :)

jossie :

Blåbärsvatten låter sjukt spännande!!

Johanna Marie:

Åh va mysigt! Hoppas du haft en bra dag iallafall :)

Julia Müller-Sandvik:

Gud så fint!!

line cecilie :

åh så koselig :) hehe.

Charlotta Hägg:

Sv: Ja, det tror jag nog att det gjorde. Hoppas på det i alla fall :)

och jag ville bara säga att jag har slutat blogga på Olesenstjej och är numera verksam på Charlottahagg.blogg.se , hoppas att du kikar in och säger vad du tycker om min nya blogg :) KRAM!

Sara Navjord:

Låter mysigt :)

ebba:

så gott!

Matilda Sundin:

Åh vad mysigt :D

Linn♡:

åhh vad gott!! Såå fin to-go-jar ♡♡♡
Ha en bra helg!

Alice:

Låter väldigt gott och spännande! :)

my:

Mysigt :)

MATILDA ROSQVIST:

Mysig start på dagen! :D

Linnea:

Åh, vad god din dryck låter!

Tezzo:

Nice!

Olivia:

Haha det verkar ha blivit en trend att dricka ur en glasburk!

SV: Ja. :D

Kimmey ~ Kung varje dag:

Skön start! :)

Nu är svaren från frågestunden uppe!

Clara:

Hoppas att det blev en bra dag!

Isabella Huynh:

vilken cool mugg eller vad man ska kalla de :) vart har du köpt den?

Kommentera inlägget här: