Ny vecka

Jag började denna vecka 7:00 på jobbet, snacka om att detta varit en lång och trött dag. Var hemma strax innan fyra, då blev det bara att ta sig en tupplur. Har även hunnit med att se några Jane the Virgin avsnitt, snart klar med den serien. Ikväll blir det nog en tidig kväll, tänkte ta mig ett bad och bara mysa på tills jag somnar. Jobb 7:00 imorn igen, inte så taggad att stiga upp, haha. Hoppas att alla har en fin dag 
 
N:

Jobbigt när man börjar tidigt.. Kämpa på :)

Svar: Verkligen! Tack, I'll keep on fighting, haha ^^
Emelie Hedqvist

line:

da er vi to :D

Svar: Hahah
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

Usch inte jätte taggad inför jobb imorgon jag heller, men cash is king!

Svar: Förstår det! Haha, agreed :D
Emelie Hedqvist

Céline:

så fin du är !

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Amanda:

Så fin fläta!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Vanessa andersson:

jag önskar jag hade kommit upp så tidigt. Jag vill få ut mycket av min dag och det gör jag inte med sovmorgon :(

Svar: Inte det lättaste! Jo men det håller jag med om!
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så himla fin fläta! Jane the virgin är ju så bra också ;)

Svar: Åh tack! Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

louise:

förstår att du är trött nu men de går fort sen är det fredag igen :)

Svar: Taggar verkligen helg nu :D
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

Hoppas det går bra på jobbet!

Svar: Tack, det går fin fint :D
Emelie Hedqvist

sarah:

Tack

Kimmey:

Åh, vet hur det är att börja tidigt! Börjar 7:15 varje dag, med undantag för imorgon då jag börjar 6:30!

Svar: Åh, jobbigt! Inte kul att behöva stiga upp så tidigt.
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Tack, kul att du gillar collaget <3

Christina:

Hoppas du får en fin tisdag :)

Svar: Desamma :D
Emelie Hedqvist

sussi:

Himla fin fläta =)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Skönt med ett bad :)

Svar: Jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Skönt med ett bad :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

Jag jobbar 7-16 varje dag, det suger att gå upp så tidigt haha

Svar: Åh, det lät inte så skoj..
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Det låter härligt att jobba, jag älskar att ha semester, men hittills har ag mest ägnat den åt att sakna att jobba >.<

Svar: Jaså? Åh :/ Vi kan gärna byta, haha
Emelie Hedqvist

Erika:

Jobbigt med tidiga morgnar, men bara att bita ihop :)

Svar: Exakt! Kämpar på :)
Emelie Hedqvist

Emma-Väntar tvillingar!:

Du får tänka på alla pengar du får sen för tidiga mornar ;)

Svar: Jo men precis :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Jag tänker bara på lönen när jag kliver upp, cash is king ;)

Svar: Same, same ;D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Usch vad jobbigt att börja kl 7... jag tycker det är jobbigt att börja på kl 9.. haha!

Svar: Inte alls kul.. men det är egentligen aldrig kul att behöva ställa larm på morgonen, haha
Emelie Hedqvist

Petra:

sv det ska bli så himla gött

Emelie Andersson :

Så fint med fläta :)

Sv: ja det ska verkligen bli skönt :) njuta!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Tack så mycket. :)
Själv var ja g inte så taggad på att gå upp 5.30 för att åka till tyskland när jag inte somnade förrens kl var över 1 på natten. :P

Isabella Huynh:

VIlken fin fläta :) lyckas aldrig göra en vanlig fläta på mig själv haha

Svar: Tack! Hahha, inte jag heller, var en kollega som gjorde den på mig ^^
Emelie Hedqvist

sara:

Lät som en mysig kväll iaf :)

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Det är tungt att börja jobba så tidigt, ursh på det!

Svar: Håller verkligen med!
Emelie Hedqvist

Gina:

usch så tidigt! Ett bad är alltid avslappnande :3

Svar: Verkligen :/ Men eller hur!
Emelie Hedqvist

Jeanette:

Jobbigt att börja så tidigt.
Låter som en bra idé med en myskväll :)

Svar: Men verkligen! Tycker jag med :D
Emelie Hedqvist

sandra:

fin fläta!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Julia ♥:

Ååh, vilken myskväll du kommer ha! :)

Kram

Svar: Verkligen, kram!
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

vad fin fläta!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Ellen Gräntz:

Vilken fin fläta och hårfärg till höger!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: