A rainy day

Inledde min dag 7:30 på jobbet. Kaffe är min nya bästa vän. Träffade Jennifer på stan när jag slutat. Lush har öppnat igen och det är klart att vi skulle dit. Passade även på att ta mig en soja latte och vandra runt i några butiker innan man fick cykla hem i regnet. Sitter just nu med mitt fönster öppet och lyssnar på regnet med en bok i famnen. Hur mysigt som helst 
FrökenTV, bloggen om tv och film:

men urk vad tidigt ;/ tycker jag börjar tidigt liksom, haha... börjar inte fören nio.

Svar: Haha, ja det blir verkligen tidigt för mig ibland ^^
Emelie Hedqvist

amanda:

Mys med regn ibland :D

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Ellen Gräntz:

Låter så mysigt att läsa och lyssna på regnet :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Härligt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

anna:

sv; Oja de var riktigt skönt då. Nu är det regn igen. Hur mår du?

Svar: Jag mår fin fint, du då?
Emelie Hedqvist

jonna:

Så mysigt :)
Hoppas du har haft en bra fredag!

Svar: Verkligen! Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Vänta har Lush varit stängd?? Det är i Luleå du bor va haha?

Svar: Haha, jo jag bor i Luleå. Det var bara stängt i nån vecka för att dom renoverade ^^
Emelie Hedqvist

Vano:

Låter som en helt härlig dag!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Låter som en himla mysig dag :)

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

louise:

åh va mysigt :D

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

Åh, älskar lush butiker!

Svar: Åh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

åh har inte varit in där sen de renoverat!

Svar: Åh, då måste du kika förbi! :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Det verkar ju underbart, känner nästan dofterna genom dataskärmen ^^

Svar: Åh, älskar verkligen lush ♡
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: