My favorite wall

Det tog 532 år, men jag har äntligen fått upp lite foton i mitt rum! Passade även på att ställa fram några av mina favoritböcker, ett underbart doftljus och min älskade te-kopp på en byrå. Tyckte det blev ganska gulligt, så jag är nöjd! :)
Olivia:

Fint!

SV: verkligen. :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

Ja, eller hur!? den är helt fantastisk! :D

Julia:

fint :)!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Ebba:

Åh vad fint!
Svar: ja riktigt mysigt en sån här dag :) kram

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Superfint! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Petra:

Vad fint det blev
Sv ja verkligen

Hoppas du får en fin torsdag

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Therese Bjärstig:

Gud så fint! Har hållit på i drygt tre år med min vägg, har ramar, foton och bilder..... Som ligger i lådor 😜

Svar: Tack du! Haha, då önskar jag dig fortsatt lycka till :D
Emelie Hedqvist

Josefine:

Jättefint!!

sv: Taack :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Netti:

Åh vad fint det blev! :-D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Amanda CL:

vad fint :)
och söt te kopp :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Fint :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Ellen Gräntz:

Jättefint med böckerna! Så färgglatt och mysigt :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

amanda:

Så fint!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Jättefint! Snyggt att böckerna var så färgglada också! :)

SV; tack! ^^

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Det har blivit lite bättre nu. :)
Skönt att få gjort lite saker. :)

Linnea:

Åh, det är så kul med foton 💕

Svar: Ja men visst :)
Emelie Hedqvist

Céline:

så bra det blev!! :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

JoJo:

älskar såna där fotoväggar! funderar på att göra en sån här hemma också! :)

sv; kul att du gillade inspon! :)

Svar: Ja det är så fint!
Emelie Hedqvist

sofie:

Snyggt!!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: det tkr jag verkligen att du ska göra :D

natalia:

Så fint du har gjort de :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Linn Strömberg:

Riktigt snyggt och mysigt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

S A N N A♥:

Så fint!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

paulina:

fint det blev :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Följ min fotoblogg http://misselizabeth.blogg.se

* Vad är normalt?
* Egen youtube kanal – Vad för video vill ni se?
* Vinn ett par jättesnygga klädesplagg
* Skriver väldigt personligt och åsikter.

Daniella:

Vad fint du har det :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

sandra:

nice!

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

N:

Jättefin!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Amanda Engberg:

Så fint! :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Anna:

Ja, det blev riktigt tjusigt!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Alice:

Fint det blev! Har du beställt bilderna? Vill också ha men hittar ingen bra sida där man beställer hem bilder :/ KRAM

Svar: Tack! Jag beställer alltid mina bilder hos fuji, dom har alltid 100 bilder gratis :D Superbra sida, rekommenderar den!
Emelie Hedqvist

Liene Svärd:

Fint :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Jessica:

Så fint!

Kul att du gillar de :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

vad fint det är!

Svar: åh tack!
Emelie Hedqvist

Sanna | Beauty & Design:

Ååh vad fint ni har gjort :)
Hoppas du får en bra helg!

Svar: Tack snälla! Desamma :)
Emelie Hedqvist

cassandra gigel:

sv; tack :)
ha en fin dag!

Johanna Utterberg:

Vad fint du har gjort :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Matilda Johansson:

Fint! :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Så himla fint det var:)
sv: Ja, det hoppas jag med! Kramisar♥

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Vano:

Jättefint! :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad snyggt! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus ~ livsstil och bloggdesign :

Verkligen fint.

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Johanna Svensson:

Vad fint! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: