Minions

5 poäng till den som kan gissa vilken hand som är min. ;)
Jag, Jennifer, Louice och Anna har just satt och i biosalongen och väntar på att minion filmen ska börja. Ganska säker att denna film kommer vara helt underbar och jag känner mig lite småtaggad, haha. Och nej, det spelar ingen roll att vi är 18/19 år, älskar fortfarande sånt här. Ska du se minions filmen? ♡ 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Åh vill se den :D

Svar: Gör det, så söt film!
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson:

Åh den vill jag också se :D

sv: tack så mycket finis :)

Svar: Gör det, verkligen en söt film!
Emelie Hedqvist

Mina:

Åh, vad roligt. vill också se :)

Svar: Gör det, så söt film!
Emelie Hedqvist

Netti:

Men åh vad roligt och jag vill också se den filmen! :-D

Svar: Gör det, verkligen en söt film :D
Emelie Hedqvist

Sandra:

Var den rolig? Haha jag är ju 26 men vill ändå gå och se den :D

Svar: Väldigt rolig! Ålder spelar då verkligen ingen roll i såna här sammanhang :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Åh vad kul, hoppas den var bra! :)

Svar: Det var den allt :D
Emelie Hedqvist

MALIN:

Vad kul med bio :) Den ska jag se nästa vecka!!

Svar: Alltid lika mysigt :D Va kul!
Emelie Hedqvist

Anna:

Jag lär inte se den på bio, men kanske när den finns på DVD :)

Svar: Det låter mysigt det med :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Oh ja, känns super med "långledigt" nu när vädret är som det är <3
Hoppas du får en underbar fredag :p

Kajsa-Stina:

Åh jag tycker den filmen verkar såå gullig! Vill jättegärna se den och ska se om jag kan gå med någon kompis som också vill se den då den verkar vara såå söt haha! Så charmiga på något sätt! :) <3

Hoppas du mår bra idag vännen och har en fin fredag framför dig i det vackra vädret! Stor kram <3

Svar: Den var verkligen riktigt sööööt! Hoppas du hittar någon att se den med, för den var riktigt underhållande.
Tack desamma fina du. Kram <3
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Den måste jag se! :)

Svar: Åh, gör det! Så söt film :)
Emelie Hedqvist

Ebba Skoglar:

Åh, den vill jag också se! :D

Svar: Gör det, den är så söt!
Emelie Hedqvist

Christina:

Åh vad kul :) Hoppas den var bra :)

Svar: Riktigt söt film :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Din hand MÅSTE ju vara den med minions på naglarna? ^^
Måste också se den filmen, verkar så söt :)

Svar: Haha, korrekt! ;D Sååå söt film!
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Jag har inte ens sett dumma mej, så den här tilltalar mig inte. Men naglarna gör det ändå ^^

Svar: Ah, förstår! Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Vanessa andersson:

åhh vill seee ;)

Svar: Så söt film!
Emelie Hedqvist

Ellen Gräntz:

Haha, underbara naglar!! Hoppas filmen var bra :)

Svar: Tack ;D Riktigt söt film!
Emelie Hedqvist

Jeanette:

Det där är en film jag kan vänta med att se tills den kommer ut på Netflix, jag vill se den men känner inte för att betala en biobiljett för den :)

Svar: Förstår det! Var en jättesöt film i alla fall :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Mysigt med bio :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Den me Minions på naglarna såklart ;)

Svar: Haha, självklart :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

åå vad kul vill sååå se den!

Svar: Seee den! Så söt :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

så kul med bio, var filmen bra? :)

sv; tack, kul att du gillade bilderna! :)

Svar: Jag gillade den, riktigt söt :D
Emelie Hedqvist

Kattis:

Iiiiih jag vill också se!! Är 31 och tycker dom är fantastiskt roliga. Sitter just nu och väljer mellan Minions eller Jurassic World...ska se båda men vet inte i vilken ordning!:P

Svar: Man kan inte bli för gammal för sånt här! Åh, båda dom filmerna är fantastiska :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Det var de också :D

marina:

sv. Tack så mycket. :)
Vi ska kanske se minions denna helgen. :)

Svar: Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, den vill jag också se! ^^ Sv: Tack detsamma! <3

Svar: Gör det, så söt film :D
Emelie Hedqvist

ISA:

haha alltså vad är det där för söt film!? bu eller bä!? :D

Svar: Helt klart bä, så söööt film :D
Emelie Hedqvist

Emma & Julia:

Vad roligt med bio :)

Svar: Ja men visst :d
Emelie Hedqvist

Linnéa Thell Jansson:

Hahahaha älskar!!

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Den är jag himla sugen på att se! :)

Sv; tack :)

Svar: Gör det! Så söt film :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: