Magic Mike xxl

En ledig dag ser man inte ofta på mitt schema, men efter att ha jobbat dubbla pass igår så känns det väldigt skönt. Ikväll är det bio-dags! Jag, Jennifer, Jenny och Louice ska se Magic Mike ♡ Bio är alltid lika mysigt och hoppas verkligen att denna film är bra! Men med Channing Tatum går det sällan fel, haha. Har du sett Magic Mike? 
Emma & Julia:

ÅH vill se!

Svar: Den var så bra :D
Emelie Hedqvist

hanna:

vill se !! :D

Svar: Åh gör det! :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv ja hoppas du tycker om tävlingen. nu är du allt nyfiken va?

Esmeralda:

Den vill jag också se! hoppas den är bra:D

Svar: Det var riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

Leonoratherese:

20 år, husägare, sambo med M, matte till två och driver en av for.mes största bloggar i Gävleborg =)
http://leonora.forme.se/

Amanda CL:

har inte hört talas om den

sv: ja :)

Svar: Jaså inte? Väldigt bra film i alla fall :)
Emelie Hedqvist

Emma Engström:

Vill verkligen se den! :D

Svar: Åh, gör det! ;D
Emelie Hedqvist

JoJo:

jag har inte sett den filmen, men jag vill! :D

sv; vad roligt att du tycker det! :)

Svar: Åh, gör det!
Emelie Hedqvist

Anna:

Såg den förra helgen.. SÅÅ grym! Tyckte bättre om storyn i denna än i den första, men tycker ju främst om den tack vare boysen. Speciellt Matt Bomer, det är min snygging det :)

Svar: Ååh, eller hur! Haha, jag gillade den också :D Ååh, Matt<3
Emelie Hedqvist

Daniella:

Har inte sett den första filmen men är lite intresserad haha ^^

Svar: Haha, förstår det ;)
Emelie Hedqvist

Christina:

Åh vad kul :) Har inte sett den än, men borde göra det snart :)

Svar: Verkligen! Ja gör det :D
Emelie Hedqvist

natalia:

Måste se den :D

Svar: Ja gör det :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Åh den har jag inte sett, men vill det!

Svar: Åh, gör det :D
Emelie Hedqvist

Netti:

Jag har inte heller sett filmen men det ska jag göra någon dag! :-D

Svar: Kul :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

MÅSTE SES <3

Svar: VERKLIGEN <3
Emelie Hedqvist

prietha:

Ska se Magic Mike i helgnen!

Svar: Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

ebbae:

åh vad kul! jag hoppas att den kommer ut så man kan streama den snart! :) kram

Svar: Verkligen! Det låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

Johanna Utterberg:

Kul med bio! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Inte sett, men måååste se :D

Svar: Åh ja gör det!
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Ååååå! Han är SÅ snygg Channing!!!! :DDD

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Valeria:

vad kul! har inte sett den, men funderat på att se den :)

Svar: Ja gör det!
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson :

Åh jag måste se den :)

Sv: ja det är så fint och lätt att njuta här! :)

Svar: Ja gör det!
Emelie Hedqvist

Jeanette:

Vill se den där :)

Svar: Gör det!
Emelie Hedqvist

MALIN:

Den vill jag också se!

Svar: Gör det :D
Emelie Hedqvist

Amanda Engberg:

Åh så roligt med bio! :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Mina:

Måste se!!

Svar: Ja gör det :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Den måste jag se :)

Svar: Åh ja gör det :D
Emelie Hedqvist

Liene Svärd:

Mysigt med bio :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Josefine:

Måste verkligen se den där!!

sv: Tack :)

Svar: Jaa, gör det :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Jaa, visst var de :)

http://siliiins.blogg.se:

Underbart med lite ledigt !

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sanna | Beauty & Design:

Är sjukt sugen på att se den :) Gillade den första!

Svar: Åh, ja se den! :D
Emelie Hedqvist

N:

Måste se! Så jäkla snygga!

Svar: Jaaa, gör det ;)
Emelie Hedqvist

Lina:

Åhhh jag vill verkligen se den!

Svar: Åh, gör det! ;D
Emelie Hedqvist

Sara:

Den vill jag också se, var den bra? :)

Svar: Gör det, den var riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

jonna:

Tyckte du den var bra? :) Jag älskade den!

Svar: Ååh jaa, jag gillade den verkligen :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Måste se den här alltså! har sett första :)

Svar: Jaa, gör det :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: