London - day 3

Sista dagen i London blev en fin sådan. Vädret har varit på vår sida största delen utav resan, lite regn här och där men det har inte gjort mig något. Idag betade vi av massa shopping på bland annat oxford street och east croydon. Alltså Lush på oxford street.... HIMLEN! Och Disney buktiken ♡ Vi for även till King's Cross, för hur kan man inte göra det när man är  London och är besatt av HP? Sen så avslutades dagen i centrala London på Nando's. Nu är vi hemma och packar, ska stiga upp om cirka 3 timmar..så sömn borde man väl också fundera på. 
6/7 2015, 23:24, London
Natalie:

Underbara bilder!! Jag vill också till London:D

Svar: Tack! Åh det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

Kimmey :):

Fina bilder :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emma Engström :

Disney butiken hade man velat besöka! :D

Svar: Underbart ställe! :D
Emelie Hedqvist

sara:

Härliga bilder!! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Fina bilder :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE~:

ååh jag vill oxå till London!!

Svar: Förstår det :D
Emelie Hedqvist

sarah:

fina saker =)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

hanna:

hehe ja men visst är dom snygga? :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Åååh, London! Vill åka dit! :)

Svar: Det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med en massa shopping! :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

sofie:

Åh så underbart :) Saknar den staden

Svar: Åh det förstår jag! :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Åh vill också till London nu!:)
sv: Tusen tack:D Kramisar♥

Svar: Det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

gud vad kul :) och härliga bilder!

Svar: Ja men visst! Tack;D
Emelie Hedqvist

Liborius:

Lät som en toppen dag!:)

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

my:

Så roligt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Åh vad underbart :D

Svar: Ja verkligen :')
Emelie Hedqvist

S A N N A♥:

Önskar jag hade köpt något på forever 21 när jag var där:)

Svar: Det förstår jag, underbar affär!
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

åh vill också till London!

Svar: Det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

IDA-FOTO:

Älskar London, bara varit där en gång men skulle så gärna åka tillbaks! :D

Svar: Det vill jag med :D
Emelie Hedqvist

Maja:

Underbara London! Var där i April!

Svar: Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

så roligt med london! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, London är ju underbart och Disneybutiken är ju för härlig! ^^ Många härliga bilder!

Svar: Ja men eller huuuur! :D Tack!
Emelie Hedqvist

Linnea:

Åh, så fina bilder - var där i april 😊

Svar: Tack! Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Matilda - Skönhetsblogg:

Så himla avis! Vill så gärna åka till london!

Svar: Förstår verkligen det :)
Emelie Hedqvist

Linnea, fotografier:

Alltså London, guuu vad jag är avundsjuk!! Vill så gärna dit!

Svar: Åh det förstår jag verkligen!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: