Home we go

Det må ha varit en kort vistelse i London med den var mycket trevlig ändå. Vaknade 3 imorse för att ta mig hem och det känner man av just nu. Var längesedan jag var så här trött..haha. Måste nog gå och dricka 500 koppar kaffe för att överleva. Men för stunden tänker jag bara ligga i sängen ett tag och inte tänka på att jag jobbar 9 timmar imorn. 
Henrietta Nylund:

Ååh vill också till London! :)

Svar: Det förstår jag! :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

sv: Tack, så hemskt snällt :) Jag gillar det.

Åh, det låter härligt, men jobbigt att vakna så tidigt :)

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

Alice:

Jag åker vidare till London på söndag tror jag, såå pepp!

Svar: Åh nej så najs :D
Emelie Hedqvist

N:

Älska London!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv tack så mycket är nöjd med mina inköp

Julia:

åh åker till london om 2 veckor :)

Svar: Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Emma Engström:

Vill verkligen till London, även om vistelsen var kort blir det ett minne för livet! :)

Svar: Det förstår jag! Men eller hur :')
Emelie Hedqvist

Daniella:

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Lucy:

Vilken snygg ryggsäck var kommer den ifrån ?

Svar: Åh tack, den är från H&M :)
Emelie Hedqvist

S A N N A:

London är så kul!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Segt o jobba dan efter man kommit hem :/

Svar: Jo verkligen :/
Emelie Hedqvist

DirtyHeels:

Ja det var riktigt nice, kul att du haft det bra i London :) Har aldrig varit dar faktiskt men det blir nog ett besok dit inom en snart framtid

Svar: Verkligen! Åh det låter najs :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Kul med London :)

Svar: Men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Så kul med London :) Förstår att du är trött om du gick upp så tidigt!

Svar: Verkligen :D Haha, oja!
Emelie Hedqvist

Amanda:

Vad kul, vill dit!

Svar: Det förstår jag!
Emelie Hedqvist

Vano:

Hoppas du kunnat vila något!

Svar: Jodå, nog hann jag vila lite ;)
Emelie Hedqvist

MALIN:

Så kul med London :) Dit vill jag också snart igen!

Svar: Verkligen! Åh jag med, haha ^^
Emelie Hedqvist

Amanda Engberg:

Åh vill också till London! Och vilken snygg väska! :)

Svar: Det förstår jag! Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: