Social media nails

Årets första naglar, spännande! Jag bestämde mig för att göra något som jag funderat på väldigt länge - sociala medier. Har sett såå många göra versioner av detta. Jag valde ut mina 5 mest använda sociala medier och satte dom på mina naglar. Här är mitt resultat: 
@emeliehedqvists på insta, @emeliehedqvist på twitter, @3welie på weheartit, @emeliehedqvist på youtube och tumblr behåller jag för mig själv. ;)
F R I D A ▴:

snygga!!

sv; tack tack :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Rolig design :D
Sv: Eller hur, väldigt bra musik ^^
Kram!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Snyggtsnyggt!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

IDA - FOTO:

Jättefina! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Haha, vilka coola :p

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

SÅ COOLA!!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Elin:

Så fina och häftiga naglar :) Roligt att di tänker kreativt!

Svar: Tack såå mycket!
Emelie Hedqvist

S ღ:

Åh, vilken kreativ ide!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Jessica:

Blev grymt bra! :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Anna - photography, life, style:

Vad fina :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Olivia:

Gud vad snygga naglar!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Julia ♥:

Sjukt snygga!! :-)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

hehe nice1

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så coolt

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Alltså guuud, du är såså duktig!!

Svar: Tack, tack :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Så snyggt ju!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

adelina:

Men asså shit va duktig du är! :D

Svar: Tack såå mycket!
Emelie Hedqvist

Thea:

Gud vad duktig du är! När jag målar naglarna blir det bara en massa kladd -hahah ;)

Svar: Åh, tack! Bara att öva ;)
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Tusen tack rara gulliga du, blir så glad!! :D
Ha en fortsatt fin kväll, kramar!<3

RMCK - en skönhetsblogg:

Åh, vad fina! Kul design :)


Sv; Jag tycker att du ska köpa en! Verkligen värt! :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Frida:

ÅH vad coola!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så coola naglar :D

sv: ja det var verkligen något som tog mycket energi av mig. Men jag försökte göra saker ändå dock orkade jag inte alltid vara med. och ibland behövde jag bara gå och lägga mig.

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Så snyggt och häftigt tema :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

Hehe feta naglar!! :)

Svar: Hehe, tack ;D
Emelie Hedqvist

Maja:

Vad roligt! :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Celine:

Haha så coolt! Jag fattar inte hur du kan vara så detaljerad haha! :)

Svar: Åh, tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

jonna:

absolut! Det var det :)
Coola!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Wow, vad häftiga!! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

åhh så coola! :D
sv; tack snälla du ❤

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

elin:

vad coola!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Tack så mycket för din fina kommentar ❤️ vilka coola naglar!

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

Kelly:

Så snygga!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

hihi vilka roliga! jättebra gjorda!

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Åh, de blev ju jättejättestiliga :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Så snygga! Jag använder alla förutom Twitter. ^^

Svar: Tack! Åh, va najs :D
Emelie Hedqvist

Emmy Lam:

Åh vad gulligt :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Angelica Bengtsson Fotografi:

grymt snyggt ju :D

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Så snygga naglar! :D du är grymt duktig :)

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Hanna Andersson:

Grymt snyggt! :D

Svar: Åh, taaack!
Emelie Hedqvist

Venice:

Höhö.. inget jag skulle måla själv men rolig idé!! ;)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

så häftiga naglar! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Haha coolt!

Svar: Hehe, tack :D
Emelie Hedqvist

elinasoderholm.blogg.se:

Åh vilka häftiga naglar! :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

coola!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Ninni - Vimsiga mamman:

Haha läckra

Svar: Hehe, tack!
Emelie Hedqvist

Matilda Sundin:

Riktigt snygga! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

amanda:

Hhaha vilka roliga :D

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

MATILDA:

så coola :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

så sjukt snygga!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Elin:

coola :D
sv: ja vi fick det jätte trevligt!:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Grymt! Vilken fantasi du måste ha som kommer på allt dedär!

Svar: Åh tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Läckra :)

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Robyn:

Åh, va häftiga! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Så duktig du e asså :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Mira:

Coola! :DD

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

lucydee:

DU ÄR SÅ DUKTIG !!!

Svar: Men åh tack :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Vad fina! Kul att du gjorde dina personliga varianter.

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Katta:

Sååå fina :D <3

Svar: Tack snälla♥
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀ :

Wow, så coolt!:o

Hahaha, duktigt att du lyckades med insta xD den är svår :o Så väldigt duktigt!^^

Svar: Tack så mycket!
Helt klart nageln som tog mest tid! Tack igen :D
Emelie Hedqvist

Linnéa Thell Jansson:

Guuud vad coolt!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: