Best picture

Inför oscarsgalan gillar jag att ha hunnit se så många filmer som möjligt. Varför? Det gör hela grejen lite roligare tycker jag och det är ju faktiskt riktigt bra filmer som blir nomierade! Först ut av filmerna jag vill se är best picture och jag har redan sett 4 av 8 filmer. Resten av helgen kommer alltså bli en enda lång filmhelg! :D
 
Jag har sett the grand budapest hotel, boyhood, the thoery of everything och selma. So far gillar jag the theory of everything mest, men jag har hört väldigt mycket bra om birdman! Har du sett några av dessa filmer och vad tycker du? 
Hillevi:

Såg The Theory of Everything igår, riktigt bra!

Svar: Åh, tycker den är helt underbar!!
Emelie Hedqvist

Jessica:

Ja, den var toppenbra :)

Ellen:

Än så länge har jag bara sett Boyhood, men vill jättegärna se Birdman och Whiplash!

Svar: Det är verkligen så många bra filmer nominerade i år!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: