Vilka serier ser jag?

Fick en kommentar med fråga "va kollar du på för serier?". Egentligen ville nog inte personen ha ett helt inlägg om det, men se vad som hände, haha. Hur som helst - 44 serier har jag följt från start till deras senaste avsnitt, jösses. 17 stycken är nedlagda/inne på sista avsnitten. Vart jag finner tid till att se allt + plugga och leva mitt väldigt vilda liv är en bra fråga! Ofta väljer jag att spara vissa avsnitt till helger då det till exempel blir mycket i skolan, but yeah..jag tror jag har ett problem. 
Hittar du dina favoriter bland några av mina många serier? 
Tänkte lägga upp serierna i ordningen för hur mycket jag gillar dom, men det blev för svårt. Så de enda som stämmer är Hannibal som nummer 1 och Ravenswood som nummer 44. 
Just nu håller jag på att komma ikapp Arrow och ska börja se the flash. Jag måste sluta. 
miningalinn:

Oj, vad många. Bliru inte förvirrad av vilket avsnitt du sett å inte. Det skulle jag bli, haha!:)
Följer bara PLL, lite segt nu dock!:)

Svar: I know, det är många! ;D Faktiskt inte, håller riktigt bra koll på allt!
Emelie Hedqvist

linah:

kul att du la ut det:D!

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Tack så mycket!

Jaa, verkligen :)

Sanna:

Oj och jag som tyckte jag kollade på många serier haha!

Svar: Haha..jag kanske ser lite för mycket (;
Emelie Hedqvist

Amanda:

åh va e del där som jag också kollar på :)

sv: åh känns så skönt när andra förstår, trodde en del bara skulle tycka att jag va konstig eller inte förstå vad jag menade

Svar: Åh va najs :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Har sätt mänga av dom där. Just nu kollar jag på Orange is the new black. Men tycker verkligen att du ska ta och kolla på How I met your mother! :)

Svar: Åh låter najs! :D Jag följde HIMYM medan de sändes, sämsta slutet EVER! Har inte kommit över det än.
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: tack så mycket fina du :)
jag är faktiskt väldigt nöjd.

bella:

haha det var jag som frågade men kul att du gjorde ett inlägg! :)
många serier du kollar på :)

Svar: Kul att du tycker det :D Hehe, I know!
Emelie Hedqvist

Ida:

Vad många!

Svar: Haha, jupp :D
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :D

åh vad heter alla serier du tittar på?? :)

Svar: Uppdaterad version av inlägget nu, så alla namn står där :D
Emelie Hedqvist

Ida Gratte:

haha oj det var många ;)

Svar: Haha, I know :D
Emelie Hedqvist

Natali:

Många bra serier där:D

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Av dessa på bild följer/har jag följt OITNB, Criminal Minds, Revenge, PLL, The Carrie Diaries, New Girl, Young & Hungry, Awkward, True Blood, 2 Broke Girls, HIMYM och Ravenswood. Men är som dig och är galen i serier, så det finns så många fler som jag ser/sett på :) Serier är ju typ det bästa som finns!

Svar: Åh, så många bra! :D Håller med, serier äger!
Emelie Hedqvist

natalia:

Haha det var inte lite ;D

Svar: Haha, I know ;D
Emelie Hedqvist

Fannie:

Ja men visst! :)

Celine:

Oj så många serier du följer! Ser också på OUAT (som jag älskar!!), New Girl, The Big Bang Theory, Awkward, TVD och Glee :D

Svar: Haha, jupp! Åh, bra serier :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Det var ju underbart många serier! Supernatural är min favorit av dem :)

Svar: Eller hur :D Ååh, älskar supernatural!
Emelie Hedqvist

Stina:

Åh herregud vad mycket, några visste jag knappt att de fanns! Skriv gärna mer om några av dina favoriter eller så någon gång! Vore superkul :)

Svar: Haha, jag kanske har ett addiction! Det ska jag absolut göra :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

själv är jag sämst på att följa serier haha:D

Svar: Haha, jaså?
Emelie Hedqvist

Alice:

Oj vad många!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Maria:

många bra serier :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Oj vad många, jag brukar se tre av dessa du hade i inlägget plus LOST. (hittade ingen bild iaf, men det är en sjukt bra serie!) Haha! :)

Svar: Åh, lost vill jag se! Kanske till sommaren ;)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh supernatural, game of thrones, orange is the new black, once upon a time, glee och switched at birth följer jag med :)

Svar: Såå bra serier!
Emelie Hedqvist

lucydee:

hitta en hel del som jag också följer :D

Svar: Åh, va najs :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Haha du, jag tittar också på en massa serier eller jag har iaf gjort det, har en paus just nu. Men du tittar väldigt många intressanta!

Svar: Ah, jag förstår! JA men eller hur :D
Emelie Hedqvist

hanna:

åh jag älskar alla vampire diaries, PLL, originals , typ alla dom där hahah :D

Svar: Bra serier! :D
Emelie Hedqvist

ida foto. ♛:

åhhh ja det är ju en del hehehe ;) men serier är helt enkelt bäst, så är det bara haha! :'D Kollar/kollat på sammanlagt 33 serier (några avslutade/nerlagda och sen då resten som går, även typ 3-4 st som inte har börjat än, som är nya men som börjar nu). Mina favoriter är Game of Thrones, Once Upon a Time, Beauty and the beast, The originals, Arrow och The flash, och även The vampire diaries, säsong 1-4a, seeeen suger det hahah, har endast med den som favorit för min älskade Paul, the one and only azzz :'))

Svar: Hehee, jupp! Agreed :D Alltså så bra serier! Och håller så med om tvd, Paul är typ enda anledningen till att jag är kvar just nu.
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Oj gud vad många serier du följer!! Hittade några iaf som jag följer/sätt :D Dock är serier livet

Svar: Haha, jupp! Åh najs :D Håller helt klart med!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Oj vad många serier du ser på! Ser du på alla samtidigt också eller går det i perioder att du avverkar några åt gången? Jag tänker att det kanske annars är svårt att hålla isär allting och vad allt handlar om hihi :) Känner inte igen alla faktiskt måste jag erkänna. Tycker serier är sjukt underhållande och jättebra men det är inte så ofta jag ser på det faktiskt tyvärr :(

Hoppas du mår bra och att du får en fin avslutning på helgen vännen♥ Många kramar♥

Svar: Haha, det är en del yes! Serierna sänds som tur är på massa olika tider, vissa endast på sommaren, vissa hela året, vissa bara på vintern och så vidare. Så det är väldigt lätt att hålla isär saker :D Åh, synd, serier är verkligen underbara!
Tack desamma fina du, kram♥
Emelie Hedqvist

E m e l i e:

Wow vad många du följer! :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Linn♡:

HAHA OJJ såå många serier♡♡♡ hahahah

Hoppas du haft en bra dag^^

Svar: Hahah, jupp ♥
Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Linda:

många bra serier!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

bookofems.blogg.se:

serier är det bästa!!! :D

Svar: Oja :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Oj, det var några stycken ^^

Svar: Haha, jupp :D
Emelie Hedqvist

saga:

Det var verkligen mycket det! Jag har nog aldrig räknat de jag följer eller tänkt på hur myckt serier jag egentligen ser.. men en liten lista på de jag följer:
Teen wolf, Jane the virgin, the 100, greys anatomy, criminal minds, american horror story, sons of anarchy, faking it, awkward, orange is the new black, pretty little liars, big bang theory, arrow... ja det är dom jag kan tänka på just nu iaf. Även om det inte är lika mycket som dig är det ändå en hel del att hålla koll på. Jisses, vad gör vi med våra liv? ;)

Svar: Åh, det var många bra serier där!! :D Hahaha, bra fråga du!
Emelie Hedqvist

jonna:

Ja, absolut :) jag hittade en del favoriter!

Ja, det var det också. hehe
Hoppas du har haft en bra helg :)

Svar: Najs!! :D
Emelie Hedqvist

Anna Fotografi:

Så många du kollar på :)

Svar: Haha, eller hur :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

så roligt med serier! :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Har också följt en del av dem :)

sv. Jag tyckte deltävlingen var helt okej :)

Svar: Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Ser också på väldigt mycket serier!

Svar: Åh, najs :D
Emelie Hedqvist

Emma:

PLL är så jävla bra! :D

Svar: Jag älskade de tidigare säsongerna, lite besviken just nu!
Emelie Hedqvist

Linnea:

Åh, vill också börja titta på Hannibal!

Svar: Åh, snälla gör det!!!! UNDERBAR SERIE :D
Emelie Hedqvist

S A R A:

det var många bra där!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Himla många och bara bra serier ju :D

Sv: Visst är den ^^

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Linnéa Thell Jansson:

Vad heter den serien där det är en kille som typ har något tatuerat på halsen? :)

Svar: Det är star-crossed, faktiskt ganska bra serie :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Finns så sjukt mångra bra serier :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

oooj vad många! jag ser inte TVD någonstans där, och inte One Tree Hill eller 90210 ;) deee måste du se!

Sv: Tack finis ♥

Svar: Väldigt många! TVD ser jag, inte one tree hill eller 90210 dock - kanske får ta och se dom sen :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Tack, mår lite bättre nu så vi får se om det blir jobb eller inte imon <3

Borde se några av dom serierna då kanske :)

Svar: Ja absolut :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Haha, det var ett par serier ja..! xD ^^

Svar: Hahaa, jaaadu ;D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Det var många xD Följer faktiskt ingen av dem :P

Svar: Verkligen! Inte? Då har du många rekommendationer från mig ;)
Emelie Hedqvist

Rebecca:

Åh herregud vad många! jag har typ aldrig följt en serie to be honest haha!

Svar: Verkligen! Inte? I see ^^
Emelie Hedqvist

Amanda:

vampire diaries är helt klart min favorit serie!!

Svar: Riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

Tezzo:

Oj, va många! Jag hinner knappt se någon serie. Blir något enstaka avsnitt någon gång ibland om jag har tid.

Svar: Haha, japp! Jag förstår ^^
Emelie Hedqvist

Mina:

Börja kolla på 2 broke girls. Med tanke på din serie-smak så tror jag nog att du kommer gilla den :)

Svar: Jag älskar 2 broke girls :D
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

Oj vad många serier du kollar på! Fanns många bra bland dom :D

Svar: Haha, jadu ^^ Men eller hur!
Emelie Hedqvist

SANDRATORN.SE:

O herregud, vad många! :D Haha, hur i allsin dar hinner du det? :D

Svar: Haha, jadu, bra fråga!
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

sv: visst är den :D

Cassie Rasmussen:

sv: förlåt för sent svar.. när du skrev din kommentar var det god jul och jag skulle säga detsamma om det inte hade varit 3 månader för sent.. haha!

men oj vad många serier, själv kollar jag på grey's och pll och känner att det är mycket haha!

Svar: Haha, riktigt bra serier i alla fall!
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Hihi ja men eller hur alltså, håller verkligen med dig!! ^^
Ha en riktigt fin måndag, kramisar! <3

ebba:

älskar the walking dead!

Svar: Sååååå bra :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Så himla många bra serier, följer flera stycken av de! :)

Svar: Ja men visst, najs :D
Emelie Hedqvist

sussi:

oj... tittar knappt på tv åkänner inte igen många haha :PP

Svar: Haha, jaså?
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Det var en del serier, haha! Jag har också sett en del, men inte sååå många tror jag. Älskar The Originals!

Svar: Ja men visst! Åh, the originals är såååå bra :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Oj, vad många! Vad roligt :)

Svar: Haha, eller hur :D
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

jäklar vad många serier du kollar på haha :)

Svar: Haha, jupp det är ett par :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

oj, jag är sämst på serier!

Svar: Haha, jaså? :)
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

åå så många serier! Men fattar är likadan^^

Svar: Najs :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Ja eller hur, bebiskläder är det mysigaste och sötaste som finns och man får aldrig nog av det :)

Emelie:

Oj va många. Kan du inte lista upp några av dina favoriter? :)

Svar: Det kan jag absolut ta och göra någon dag :D
Emelie Hedqvist

Elin karlsson:

Det var många men många av de är bra!! :)

Svar: Tack så mycket!

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Skönt att det är fler som kollar på så många serier! :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Oj vad många! Jisses. Jag som knappt kan hålla intresset uppe för en enda serie haha, men såg Orange is the new black ett tag, men vet inte riktigt varför jag slutade. Jag har inte ro att se avsnitten tror jag haha.. Men det finns säkert massor med bra!

Svar: Ah, jag förstår! Personligen älskar jag oitnb :D
Emelie Hedqvist

MATILDA ROSQVIST:

så många haha :D orange is the new black har jag sett iaf :)

Svar: Haha, jupp! Så bra serie :D
Emelie Hedqvist

Julia:

kollar inte så mkt på serier men äälskar PLL :)

Svar: Jag älskade verkligen de tidigare säsongerna av pll!
Emelie Hedqvist

Christina:

Jag hittar knappt tid att se de få serier jag faktiskt ser :/ Min sambo är verkligen en binge watcher, så han ser på massvis av serier, och många samma som du ser på :)

Svar: Åh, va tråkigt! Naaajs :D
Emelie Hedqvist

Josse:

Oj vad många , att du hinner!
Jag ser däremot en hel del serier där som jag också följer :)

Svar: Haha, eller hur!! Åh va najs :D
Emelie Hedqvist

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Kan du inte skriva vad alla heter?:)

Svar: Jag har gjort en uppdaterad version a inlägget nu, så alla namn står där :D
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

En del bra series :D!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Emma:

gud så många bra serier älskar mest Pll :D

Svar: Åh, pll var så bra förr, dom har tappat mig liiite just nu :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Haha du ser verkligen på fler serier än mig. Och då tycker jag att jag ser på ganska många. ;)

Svar: Haha, jadu, jag har ju ett par :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Oj, vad många!

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Ellen:

Jäklar vad många serier du ser! Jag är imponerad, haha :) Jag är skitdålig på att titta på serier. Vill verkligen, men tappar så lätt intresset.

Svar: Haha, men eller hur! Tack ;)) Jaså, verkligen?
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Finns ens del av dessa som jag också ser (PLL, Glee, GoT, TWD), men desto fler som jag har på min vill-se-lista, fast vissa har jag inte ens hört talas om ^^ Men håller med, det här med serier är nästan farligt!

Svar: Riktigt bra serier det! Vilka funderar du att se? :) Haha, men eller hur!
Emelie Hedqvist

JoJo:

vilket roligt inlägg! :D jag bara äääälskar true blood! grät som en idiot när jag såg sista avsnittet och när bill dog :(
kollar du inte på gossip girl? :)

sv; tack vad glad jag blir! :)

Svar: Kul att du tycker det! Åh herregud, sista säsongen med true blood var så sjukt sorglig!! :( Nä, jag har faktiskt inte sett gossip girl! Något jag borde göra kanske?
Emelie Hedqvist

my:

Haha var ju bara några stycken! :D Själv ser jag bara Supernatural :)

Svar: Haha, eller hur! Såå bra serie :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Vill du verkligen höra alla? Okej, vill se The Secret Circle, Star-Crossed, Twisted, Red Band Society, The Fosters, How To Get Away With Murder, Young & Hungry, New Girl, Stalker, The Originals, Chasing Life och även Switched om du menar Switched at birth? Sedan vill jag fortsätta se TVD, Revenge, Faking It och Carrie Diaries som jag ligger efter med. Så det är en del, haha! Fast just nu ser jag One Tree Hill, så jag har ju det jag gör ett tag framöver (9 säsonger?!?)...

Svar: Ojoj, det var många bra serier där! Helt klart värt att se alla dom :D Yes, jag menade switched at birth, haha! Ah, ja det är ju ganska mycket att ta sig igenom, men jag önskar dig lycka till!
Emelie Hedqvist

Emmelie:

Jag är också en serie tittar! Hellre det än en film. Just ni tittar vi på white collar, såå bra! Är sugen på stalker, har hört mycket bra om den :-)

Svar: Åh va härligt! :D Ooh, den måste jag se! Stalker är riktigt bra, kan helt klart rekommendera den!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: