Samhälls och glee

Jag tog en liten paus från bloggen under veckan för att det blev så mycket i skolan. Egentligen är det fortfarande mycket i skolan, men jag kände att jag kunde slänga in en uppdatering i alla fall. Idag har i alla fall jag, Fanny och Anna sett ett av dom sötaste Glee avsnitten någonsin. God bless Brittana. Efter det vackra avsnittet tog vi tag i lite samhällsplugg. Ikväll blir det nog inte så mycket plugg hade jag tänkt - serier, mello och mys är vad som gäller istället. 
Vad har du gjort idag? 
Jag gjorde Brittana naglar dagen till ära. Brittana//Lilies//Pinky linking//Cheerios//I do
Och inte kan man väl se på ett wedding avsnitt utan att göra en kärleksfull cheesecake? ;)
Katta:

Snygga naglar! Kram :).

Mina:

Snyggt! :D

emmah:

riktigt fina naglar :)

Caroline Blomberg:

Nu är veckans blogg avslutad. Kika in för se om du blev veckans blogg!

Sara:

Super snyggt! :D

Ebba:

Glee är så himla bra!

Svar: ja det suger verkligen :( behöver ett långt lov nu!

Linn♡:

åhh älskar naglarna!! <33

Hoppas du haft en bra dag♡

Viktoria Eriksson:

snygga naglar, gott det ser ut! :)

malin:

haha men åh så gott det såg ut :)

Aschmanda:

Wow as coola :D Du är så duktig :) <3


sv. Ja men eller hur :D

lucy:

Bloggen får allt vänta när skolan tar all ens tid :) du gör alltid så snygga naglar !

Amanda:

åh älskar glee :) men typ bara sett till säsong två :/

sv: gör det :D

Alice:

Grymt coola naglar!

SOFIA ღ:

Så snygga och fin (och säkert god) tårta :)

maja söderberg:

låter mysigt, men va jobbigt med mycket plugg :/

natalia:

Så snygga!

Linn Strömberg:

Men åh vad gott med cheescake och älska Glee!!

bella:

fina naglar! :)

Jessica:

Jag tycker att det var en av dom bättre deltävlingarna faktiskt :)

Klara Andersson:

såå snygga

Emma Elisabedt:

Suppersnygga naglar! Ja ibland behöver man en paus med bloggande helt enkelt för att tiden inte räcker till, hade en liten paus nyligen men är nu tillbaka!

N:

Fina naglar!

Elin:

Vilka fina naglar!

sussi:

älskar dina nagelbilder..
Att du har tålamod, de måste
ta en evighet å göra lr???
Kram

Flisan:

sv: ja verkligen :)

Beatrice Johansson:

Så mysig dag:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Daniella:

Vilka söta naglar :)

OLIVIA:

läckert :D

sv: åh tack :D
kram♡

Caroline:

Cheesecaken såg himla god ut! :)

Viktoria - Gravidblogg:

Ja jätte härligt. Dock är jag ju mammaledig nu så varje dag är ganska slö och seg för mig, orkar inte göra så mycket :)

Johanna - inspo för briljant bloggare:

Snygga bilder, hoppas samhällsplugget går bra!


Ha en fantastisk dag

♫♪ sandra:

åh glee <3

FrökenTV, bloggen om tv och film:

åh, glee tumme :D

emelie andersson:

så fina :D

sv: tack så mycket fina du :*

Ellen:

Så fint med hjärtan på cheesecaken!

Alicia - Alicia And Stuff:

Så fina naglar!

Emelie:

Vad fina naglar!:)

JoJo:

åh cheesecaken är jättesöt! :D

sv; jaa, visst är den bra? :D

Linnea Kinis:

mums! såg gott ut :D

Felicia [16år & rullstolsbunden]:

SV_ hehe ja verkligen!

Vilka snygga!!!

Netti:

Wow vilka snygga naglar och kakan ser jättegod ut :-)

Ida:

Så fina naglar!

Thea:

Åh vad fint!

Josephine:

Snyggt!

Meg:

Vilka balla naglar!!

Hanna Andersson:

Så himla snyggt!!

Ida ☯ the sky under the sea :

Såg det avsnittet idag! Kewt! Gött med cheesecake till med ^^
Sedan har jag en undran... Målar du andra handen också, eller bara ena? :)

sara:

Såå gott! :D

Kommentera inlägget här: