Ombre leopard nails

En sak som jag verkligen tycker är kul att göra på naglarna är ombre. Enligt mig själv har jag blivit mycket bättre på det också, så resultaten blir ganska fina. Denna vecka parade jag ihop en eldig ombre med leopard mönster. Här är mitt resultat: 
Julia:

snyggt, älskar leopardmönster :)

Alice:

Åh, så snyggt, riktigt läckra färger! :D

Boel:

Sjukt snygga!

Sv: Tack! <3

Josefine Johansson:

Såå snygga, älskar leopard!!

Angelina Persson:

Snygga naglar :D

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

tusan vad snyggt!

Elin:

allt bra?

Michelle W - :

Sv; åh tack , np gick faktiskt jätte bra för min del och har klarat alla prov hittills.

sara:

Snyggt! :D

♫♪ sandra:

snyggt!

Josefine kitti:

Oh så himla coola! Önska jag kunde göra så här snygga naglar! :D Du borde göra Tutorials på YT (om du inte redan gör det)

amanda :

sjukt coola!

linah:

wow!!

Jossie:

Sjukt snygga!! Har du gjort dom själv?

Malin Lindgren:

JÄKLAR VAD SNYGGT! *_* Jag brukade designa naglar osådär men sen sluta jag med det helt plötslig :/

Hanna:

det var super gott faktiskt :D
åh vilka häftiga !!

Linnea:

Ah, riktigt coola :)

Maja:

Sjukt coola!

Karin:

Riktigt häftiga! Hade gärna haft nån som öbvade på mig med såntdär, haha :D

ida foto. ♛:

såå snyggt! :D

Kimmey ~ Kung varje dag:

Så snygga!

Erica:

Snyggt! :)

J E N N I F E R:

Men åh så snygga!

Emma - engstromemma.devote.se :

Så himla snyggt! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Gillar inte gult och orange, men detta var rätt snyggt! Älskar leopard, haha!

Sofie♥:

Du är så himla grym, så snyggt det blev alltså! :D

jossan:

Oj jäklar va duktig du är, himla snyggt! :)

sv: Ja det var jätteroligt i Romme som alltid, sällskapet gör mycket också, så KUL att åka skidor ju! :D

MALIN:

Vilka häftiga naglar!

Lina - my art & my life:

Så otroligt snygga!!!!

Pauline:

snyggt!

Jessica:

Snygga :)

Kommentera inlägget här: