January favorites

Kan inte fatta att det redan är februari..tiden går verkligen allt för fort. Här är några av de saker som jag gillat lite extra mycket under januari: 
Päron&choklad te // fall out boy
You&I parfymen // Coconut passion body lotion
Chasing life // Pärlor
Lina - my art & my life:

Åååh You & I, bästa parfymen!!

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

åh den parfymen måste jag kolla in :) kram

Svar: Det låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

Ellen:

Åh, vilket mysigt inlägg. Kul att se dina januarifavoriter :)
sv: Vad glad jag blir att du uppskattar det! :)

Svar: Tack, va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

älskar VS lotioner :)

Svar: Åh, jag med :D
Emelie Hedqvist

amanda:

åh te vad gott! ska göra mig en kopp nu :D

Svar: Men eller hur! Åh, mums :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Härliga favoriter! :D

Sv: Känns som det kommer bli så ^^

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

så härliga bilder :) och sjukt att det redan är februari!

Sv. Tack för frågorna! :D♡

Svar: Tack! :D Ja men eller hur..
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Åh älskar din tekopp!!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Bra saker du listat! :D

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

v:

sv: jaa :)

åhh tee :DD

Svar: Såå gott!
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Fall Out Boy<3 Vill se Chasing Life, det verkar bra :)

Svar: Såå bra! ♥ Åh, ja, jag rekommenderar den serien!
Emelie Hedqvist

Sofia:

Januari är mysigt, februari är bara segt. ;)

Svar: Ja men det håller jag med om!
Emelie Hedqvist

Anna:

Jättefint halsband!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

S A N N A ♥:

Coconut Passion luktar himmelskt!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Fru Boholm:

Har kikat lite på det där teet. Funderar på att prova det men är lite skeptisk mot choklad i te.

Svar: Jag tycker det är väääldigt gott i alla fall, men jag gillar choklad i te, så det är nog därför :)
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Januari gick sjukt fort. Nu blev jag sugen på te

Svar: Ja men eller hur! Förstår det (:
Emelie Hedqvist

malin:

Men åh vilken söt mugg! Och fina bilder :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Mys :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Louise:

Åh tee! :)

Svar: Såå gott :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack så mkt :D

Jennifer s Gidlund ♡:

Åhh, älskar vs! :D

Svar: Underbara produkter!
Emelie Hedqvist

sussi:

päron å choklad de måste ja testa =)

Svar: Låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

linah:

såå snyggt halsband<3

Svar: Tack ♥
Emelie Hedqvist

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Det där teet är väldigt gott:)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh fob <3

Svar: ♥♥♥♥♥♥
Emelie Hedqvist

Mina:

Snyggt! :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Maria:

så fint halsband :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv mm verkligen få hoppas jag mår bättre snart

Amanda Jona [SPONTAN]:

Håller med, tiden bara springer iväg :)

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Karin:

Älskar verkligen coconut passion, eller ja, jag älskar allt som luktar cocos typ (a) haha!

Sv: Ja edt var verkligen det bästa avslutet jag kunde få på veckan o helgen :)
Detsamma :)

Svar: Haha, förstår det, underbar doft♥
Emelie Hedqvist

ida foto. ♛:

så härligt inlägg! :D roligt att läsa :)

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

Ja ellerhur! :)

Hanna:

Det där téet verkar riktigt gott, måste nog testa! :)

Svar: Supergott!! Låter som en plan :)
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

Mysigt inlägg och fina bilder :) Spännande det lät med päron och chokladte :)

Svar: Tack, kul att du gillart! Såå gott♥
Emelie Hedqvist

E m e l i e:

Victoria secret lotionen luktar så gott! :D

Svar: Ja men eller huuur!
Emelie Hedqvist

Nathalie:

Ser ut som bra favoriter tycker jag :D

sv: jaa, håller verkligen med dig där, Januari gick jättesnabbt!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Det är verkligen helt galet att det redan är februari! Men jag gillar när det går fort och att vi närmar oss våren och sommaren med stormsteg då jag verkligen älskar sommaren! :)
Hoppas du mår fint idag min vän och får en bra måndag♥
Många kramar♥

Svar: Ja men eller hur!! Det är verkligen såå najs att sommaren inte är allt för långt bort just nu! Tack desamma fina du♥ Kraaam♥
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh vilken fin kopp! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Åh så fint tjejen! :) Så himla fina bilder, kul inlägg! Kramar!

Svar: Tack så hemskt mycket, kram♥
Emelie Hedqvist

Alice:

Jättefint halsband! ^^

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Den där body lotionen är ju helt fantastisk! =D

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Så många härliga saker ^^

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Ja det har gått kanon bra allting med flytten :) Hur är det med dig idag? :)

lucydee:

Så fint halsband och det te't är ju hur go som helst :D

Svar: Tack! Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Härliga bilder :p

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

tiden går sjukt fort, ja. hehe

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Det där teét är så himla gott! Flytande godis typ. :)

Svar: Ja men eller huuur!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Åh vad kul med ett sånt här inlägg!

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Underbart! Vart lite sugen på det där teet :)

Svar: Förstår det ;)
Emelie Hedqvist

Robyn:

Älskar också det te:et!! Såå gott med en varm kopp te när det är kallt ute! ;)

Svar: Men eller hur, håller med :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Åhhhh, vad fint ditt pärlhalsband är!!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: