Endless love valentine

Plugglördag har varit i full gång med religion på schemat. Men nu är hjärnan lagom trött så jag har lagt ner skolböckerna. Min alla hjärtans dag spenderas för övrigt med 3 dejter - Anna, Jennifer och Louice. Vi tittar på Endless Love och melodifestivalen. Hur mysigt är inte det? ♥ 
Alice:

Den filmen är såå bra!

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Låter som du har haft en mysig dag ^^
Sv: Japp, det ser supermumsigt ut :D

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

sussi:

låter mysigt fast ja tittar
inte på mello. Inte min grej lixom :P

Svar: Riktigt mysigt! Jag förstår!
Emelie Hedqvist

bella:

bra film! :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

vad filmen bra? :)

sv: Ja :D

Svar: Oja, jag älskar den filmen :D
Emelie Hedqvist

E m e l i e:

Jag tror jag såg den med min pojkvän en gång men kan inte riktigt minnas den helt ;)

Svar: Åh, den är riktigt bra i alla fall :D
Emelie Hedqvist

shazi:

åh, älskar den filmen!

Svar: Den är sååå bra!
Emelie Hedqvist

Erica:

Den filmen har jag tänkt se nån gång! :)

Svar: Åh, gör det, såå bra!
Emelie Hedqvist

Elin:

Måste se den filmen!

Svar: Verkligen en bra film :D
Emelie Hedqvist

G I N A ~:

så mysigt ^^

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en riktigt bra dag :)

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

ebba:

åh den är så bra!

svar: ja supergott :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

my:

Åh vad mys :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Aldrig sett den filmen faktiskt :)

Svar: Inte? Då rekommenderar jag den :D
Emelie Hedqvist

Linn♡:

åh det låter som en jättebra lördag♡
Hoppas du får en bra söndag^^
Kram

Svar: Superbra verkligen ♥
Tack desamma fina du, kram!
Emelie Hedqvist

Fannie:

Tacktack! :D

Sara Ekman:

Mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Såååå bra film!

Svar: Ja men eller huuuur :D
Emelie Hedqvist

Fanny:

Mysigt du verkar ha haft det. Jag har dock aldrig sett den filmen. :)

Svar: Verkligen! Åh, då rekommenderar jag den :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Den filmen är bra!^^ Och mysigt det låter!:D

Svar: Ja men eller hur! Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Ida - Hon som föddes med LKG:

Hoppas du har haft en bra vecka :)

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Åh ja men eller hur alltså, håller verkligen med hihi!! :)
Ha en fortsatt fin söndag, kramisar! <3

Maja:

Ååå den filmen är såå braa! Har sätt den så många gånger och den är fortfarande lika bra!

Svar: Jag håller helt med! :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Lät jättemysigt! ^^

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

åh den filmen är bra :D

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Åh, måste se den! :)

Svar: Såå bra film :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Perfekt alla<3dag det där ju! :) Vem har sagt att man måste ha en partner just på den dagen liksom? ;)

sv: Men var roligt att du tyckte det, då kanske det dyker upp fler :D
Nu har jag precis lagt upp fortsättningen på listan iallafall :)

Svar: Ja men verkligen! Preciiiis ;D
Emelie Hedqvist

Linnea Kinis:

låter som en mycket trevlig och mysig kväll! :)

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Men gud vad mysigt! Jag har faktiskt aldrig sett den filmen men det låter som en film i min smak och jag ska absolut se den! :) Så roligt med alla hjärtans dag firande med massa vänner också och även melodifestivalen. Vad tyckte du om gårdagens bidrag? Tycker du det var bättre jämfört med förra veckan? :)

Hoppas du mår fint idag min vän och att du får en härlig söndag! Stor kram♥

Svar: Ja men verkligen! Såå bra film, verkligen värd att se :) Ja, visst! Jag tyckte inte det var speciellt bra faktiskt, gillade Mariette, men det var ungefär allt. Vad tyckte du? :D
Tack desamma finaste du! Kramkram♥
Emelie Hedqvist

Divorce your horse :

Vilken trevlig blogg du har! :)

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :D

snygga naglar

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin karlsson:

Vad skönt med en film nu efter allt pluggande ;)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Åh, den filmen måste jag se nån gång <3

Svar: Den är såå bra!♥
Emelie Hedqvist

bella:

ja men det är kul med presenter! :D

Linn - linnisgood:

Så underbar film!

Svar: JA men eller hur :D
Emelie Hedqvist

maria at inredningsvis:

Den har jag inte sett tack för tipset :) hoppas du haft en fin alla hjärtanshelg

Ny post..mitt sovrum före efter sänggaveln med stoort S :)

jag önskar en skön ny vecka

LOVE Maria

Svar: Riktigt bra film :D
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

men åh måste se den där filmen!

Svar: Såå bra verkligen :D
Emelie Hedqvist

melinda - mamma till Nova & Leon:

fantastisk film! :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Är den filmen bra ? Har funderat på att se den :))

Svar: Sååå bra! Du borde helt klart se den :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: