En pluggdag

↑Från i söndags. 
Hur kan det bara vara tisdag? Är redan helt slut, behöver helg igen. Idag var i alla fall en kort dag i skolan så det betydde massa plugg. Först lite religion efter skolan med Jennifer, Anna och Fanny. Tog en kort break och sen fortsatte religions-plugget med Vendela. Om jag inte kan något om religion efter idag så är det extremt dåligt. Kvällen består av dagens serier, kvällspromenad och lite religion. Har ni listat ut att jag har religionsprov snart? 
Vad har du gjort idag?
Caroline Blomberg:

kul att du är med! :) & lycka till!

Henrietta Nylund:

Lycka till i provet!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Duktig som pluggar! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Lycka till med plugget bästa du! :)

Sv: Åh vad roligt att du tycker det :D

Svar: Tack så mycket :')
Emelie Hedqvist

Natalie:

Jobbigt med plugg... Du gör det bra:D

Svar: Verkligen.. Tack :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Håller med, är också helt slut efter två dagar!

Svar: Men visst?!
Emelie Hedqvist

Ebba:

Jag har sportlov nu!

Svar: åh tack så mycket :)

Svar: Men åh så najs :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Lycka till med religionsprovet! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Ellen:

Jobbigt med så mycket plugg, men lycka till på provet! :)

Svar: Verkligen! Tack :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

drygt, men du är duktig :D

Svar: Tack du (:
Emelie Hedqvist

Celine:

Så jobbigt med så mycket plugg! Hoppas det går bra på provet!

Svar: Verkligen! Tack (:
Emelie Hedqvist

nellie:

Vad fin blogg du har!!! Kika gärna in min blogg där jag har en veckans blogg tävling!!!! Var gärna med!!!!!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

så duktig du är som pluggar :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

lycka till med pluggandet!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Linn♡:

Duktig du är! :)))

Hoppas du har haft en braa dag♡♡ Massvis med kramar!

Svar: Tack!
Desamma fina du ♡ Kraaam
Emelie Hedqvist

Elin:

Duktigt!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Ebba:

Duktig du är!

Svar: åh tack :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

sussi:

tiden går så himla fort..
man hinner knappt med haha

Svar: Haha, ja så kan det verkligen vara ibland!
Emelie Hedqvist

Sofia:

Haha och jag trodde att det var måndag igår. Så ganska glad att det redan är onsdag idag. ;)

Svar: Förstår det!
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :)

åh vad bra, ska kolla in det :D

Liborius:

skönt att halva veckan snart har gått:)

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

saga:

Jag kommer vara hemma hela veckan så får plugga mycket hemifrån, lite trist och drygt men samtidigt skönt, då kan man ta lite pauser ;)

Svar: Förstår! Mycket skönare hemma när man får sitta i sängen, ha en kopp te och ta massvis med pauser ;)
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

Fan måste med sätta mig och plugga :D

Svar: Åh, så segt!
Emelie Hedqvist

Jossie:

Åh riktigt jobbigt med plugg :/

Svar: Verkligen ;/
Emelie Hedqvist

Pauline:

hoppas provet går bra :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Linn♡:

Hoppas din onsdag är bra:)))♡

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Jessica:

Kul att du gilla den :D

Amanda Jona [SPONTAN]:

Segt med allt plugg men lycka till på provet! :)

Svar: Verklige, åh tack!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Själv tycker jag att den här veckan har gått fort, haha! Kan inte fatta att det är torsdag i morgon ;o

Svar: Jag tycker verkligen att veckan gick sjukt långsamt!
Emelie Hedqvist

JoJo:

hoppas att pluggandet gick bra och lycka till på provet!

sv; ja, visst är det? :D we <3 it har mycket fina bilder! <3

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Anna Fotografi:

Skönt att få en del gjort :)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Hoppas det gick bra att plugga. :)

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Hoppas pluggandet gick bra och att provet med går bra

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Caroline:

Men idag är det torsdag och imorgon är det fredag! :D

Svar: Woho :D
Emelie Hedqvist

Erica:

Lycka till på provet! Jag har tenta imorgon, so I know the feeling... :)

Svar: Tack! Åh, hoppas att den gick bra :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Lycka till med pluggandet! :) Fin du är

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Julia:

hoppas provet går/gick bra :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Hoppas du har en fin kväll :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

Behövs en sådan ibland också, tyvärr ;)

Idag har jag fyllt år hihi:)

Svar: Ja men verkligen!!
Men åh, grattis i efterskott :D
Emelie Hedqvist

blondina:

sv; Ja de låt ju asläskigt då de blås men nu ser de ut som att våren e här..eller de e önsketänkande hahaha. Snön smälter, droppar från tak mm och e halka :P

corneliaeriksson.blogg.se:

Nu är det i alla fall helg! :) Njut.

Svar: Så härligt med helg!
Emelie Hedqvist

lucy:

hoppas det du inte haft allt för mycket allt plugga på den här veckan :) förhoppningsvis kan du slappna av denna helgen :)

Svar: Tack du! Sparar allt slappna av till sportlovet, haha ;)
Emelie Hedqvist

Malin Lindgren:

Gud vad segt med plugg, jag pluggar nästan aldrig men är sjukt förvånad att jag ändå tar mig igenom skolan! :')
Idag har jag tagit det super lugnt då jag vaknade av att jag behövde spy i natt, usch

Svar: Verkligen! Åh, det låter ju som drömmen!
Åh, usch, hoppas att du mår bättre nu :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Lycka till med pluggandet! :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

linda:

dagarna går så fort!

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Hanna:

Lycka till på provet! Jag har haft en innevecka i veckan så det har blivit en del plugg för min del också, ska bli skönt med helg :)

Svar: Tack! Härligt att få en massa plugg gjort i alla fall :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

och nu, nuuuuu är den här. Helgen :)

Svar: Så härligt :D
Emelie Hedqvist

my:

Skönt att det är helg nu iallafall :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

Åh hoppas plugget gick bra :D

sv: åh tack :D
kram♥

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Jobbigt när man har sådär mycket plugg, hoppas det gick bra på provet!

Svar: Ja men verkligen.. Tack!
Emelie Hedqvist

Cassie Rasmussen:

sv: Det var det verkligen :D

Kommentera inlägget här: