En bra torsdag

Att ha sovmorgon till 12:00 är något som jag gärna inför varje torsdag! Har hunnit med att måla naglarna, se criminal minds+stalker+arrow, äta mys-frukost och allt detta fortfarande i min pyjamas. Perfekt sätt att börja denna torsdag. Nu ska jag snart in till skolan för att ha filosofi och samhälls. Väl hemma igen lär det bli plugg och fortsatt serie-tittande. Jag gillar denna dag. 
Vad ska du göra idag? 
♫♪ sandra:

fint hårband!

- tack vad skönt att höra :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Tack så mycket snälla rara du!! :D
Ha en fortsatt fin vecka, kramisar! <3

Josefine Johansson:

Sovmorgon är härligt! skulle haft en idag men schemat har ändrats pågrund av en lärare :(

Svar: Verkligen! Åh, nej, va tråkigt!
Emelie Hedqvist

Lydia:

Har match:)

Svar: Skoj!
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så fin du är & vilken fin bild :)

sv: ja det tycker jag med, dagen blir så lång och man hinner med mycket :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

men åh va fin du är!

sv: tack så jätte mycket! :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Caroline:

Låter som en härlig dag! Själv hade jag "sovmorgon" till 8 idag och sen kilade jag till jobbet :p

Svar: Verkligen! Haha, åh, well, härligt med lite sovmorgon i alla fall!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Skönt med sovmorgon :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Madeleine Parkenberg:

Myyysdag! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Josephine:

Skönt med sovmorgon! :)

Sv; Tack! :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Åh så härligt! Låter som en bra dag!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Maja:

Vad härligt med sovmorgon! Arrow är så bra!

Svar: Verkligen! Håller med :D
Emelie Hedqvist

caroline:

Vilken perfekt start! :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Ida:

Så härligt med sovmorgon! Mysig start på dagen!

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Åh vad skönt med sovmorgon!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

å så fina bilder! härligt med sovmorgon!

Svar: Tack! Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Lät inte helt fel att börja sin dag så! :)

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Lät som en perfekt start på dagen :)

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Linn♡:

åh lät som en helt TOPPEN dag! Önska jag hade sådana dagarXD hahah
Jättefin bild♡♡
Massa kramar, hoppas du har det bra!

Svar: Ja men verkligen! Förstår det ;) Tack♥
Desamma, kraaam
Emelie Hedqvist

Hanna:

Criminal mindes är bland de bästa serierna :D Jag har gått runt på Jokkmokks vintermarknad hela dagen men nu är jag äntligen hemma igen :)

Svar: Ja men eller hur ♥ Åh, så mysigt!
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

Skönt med sovmorgon, idag har jag gått på stan & ska plugga nu :) fin du är!

Svar: Ja men verkligen! Låter mysigt :) Tack!!!
Emelie Hedqvist

S A N N A ♥:

Vad mysigt! Gör typ samma sak som du! serier och plugga:)

Svar: Verkligen! Åh, najs :D
Emelie Hedqvist

Linnéa Thell Jansson:

Vad fin du är!!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Ellen:

Låter som en riktigt härlig dag! Sovmorgon är fantastiskt. :)

Svar: Ja men absolut! Agreed :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Gud vad skönt med lång sovmorgon!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Natalie:

Men så skönt med sovmorgon!!

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Julia:

lät som en bra dag :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Åh det låter perfekt. Hade gärna haft lite sovmorgon, känner mig trött idag. :)

Svar: Ja men verkligen! Åh, det förstår jag!
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Vilket chill schema, skulle också vilja börja 12:00 på torsdagar, hade ju varit underbart! :)

Svar: Tyvärr var det bara denna torsdag som detta gällde för mig, hade dock väldigt gärna haft såhär varje vecka :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilken skön morgon du hade! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

jonna:

Ja, han är superbra!
Så fin du är, och den andra bilden var också väldigt fin :)

Svar: Tack snälla du!
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

fin bild på dig! :)

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

Jennisbeauty:

Oj vad du är fiiiin! :)

Svar: Men tack snälla!
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, så härligt! ^^

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Åh vad fin du är tjejen! :) Super vacker bild på dig!

Svar: Men ååh, tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Skönt med sovmorgon! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Johanna Marie.se:

Va mysigt! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

bella:

fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

Tack! :D

Flisan:

sv: tack så mkt :D

mormor:

Vad söt du är, snyggis :)

Svar: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Gokväll i stugan
Du var med i min Dagens Blogg, nu ligger vinnarna uppe. Kika gärna in och se om de var du.
Ha en fin kväll

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: