Cozy

Idag hade jag endast 1 lektion, så jag var hemma innan klockan var 10. Kändes väldigt skönt att ha en hel dag med att bara göra precis vad jag ville. Gjorde bort lite skolarbete, drack massa te, såg serier och bara tog det lungt. Ska snart gå ut på en kvällspromenad sen tror jag att det får bli ett bad. Hur mysigt som helst! 
Vad har du gjort idag?♥
Flisan:

sv: tack det ska jag göra hehe!

Elin:

allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då :D
Emelie Hedqvist

JoJo:

låter som en perfekt dag! :)

sv; tusen tack! :D
hoppas du har en fin vecka! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Åh nu blev jag lite avundsjuk! Jag slutade först halv fem!

Svar: Haha, nej va jobbigt :/
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

fina du :*

sv: vad roligt att du tycker det :D

Svar: ♥♥
Emelie Hedqvist

Josephine:

Skönt med kort dag :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Åh så himla skönt med en kort dag! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

åh låter härligt, idag har jag haft skola & träning!

Svar: Låter inte helt fel!
Emelie Hedqvist

jonna:

Vilken mysig dag :) jag har jobbat och tränat!

Svar: Absolut! Låter ganska najs :D
Emelie Hedqvist

Linn♡:

åh vad skönt med bara en lektion! :D

Hoppas du haft en bra dag♡ Jätte mysiga bilder:))

Svar: Ja men visst!!
Tack desamma ♥ Tack!
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

söt tröja <3


- Glöm inte att vara med i tävlingen om att tävla om ett presentkort 500 kr hos Stylingagenten.se !

Svar: Tack ♥
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

ÅH!:D Va härligt att sluta innan 10 :D det är ju typ som helg haha xD

Svar: Ja men precis!
Emelie Hedqvist

bella:

kul att du läser psykologi! :)

Svar: Underbart ämne :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Skönt att ha kort dag ibland! :)

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

malin:

men vilken gullig tröja! :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Vad skönt, min dröm är typ att få sluta klockan tio haha XD
Sv: Japp, det suger >.<

Svar: Haha, det förstår jag :D
Emelie Hedqvist

Lydia:

Har också en sån tröja!

Svar: Nej va kul :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Låter som en mysig dag! ^^

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Ninni:

Sv ja de gör ju de :/ mysig tröja :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

mys!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Mysigt!!! :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Jennifer s Gidlund ♡:

Åhh, så mysigt! Har en lika te mugg som dig men i en annan färg ;)

Svar: JA men verkligen! Åh, va kul :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Skönt med bara en lektion :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilken mysig dag! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

N:

Vad mysigt!

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Lät inte helt fel :)

Svar: Verkligen inte :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Skönt med en kort skoldag! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

åh så härligt!

Svar: Oja :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

va mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: