5 bästa nedlagda serierna

Jag fortsätter tipsa om mina favoritserier, idag tänkte jag dela med mig av de som jag saknar mest. Det bästa med dessa serier just nu är hur snabbt man kan se om dom igen, haha! 
 
1. The Carrie Diaries 
2 säsonger, 26 avsnitt. Jag såg aldrig sex and the city, men Carrie Diaries var såååå bra! Serien handlar om Carrie Bradshaw och hur kom att bli den Carrie Bradshaw alla känner igen från sex and the city.   
 
2. Once upon a time in Wonderland 
1 säsong, 13 avsnitt. Spin-off serien till Once upon a time. Här följer vi Alice och Will som försöker rädda Alice kärlek Cyrus. Karaktären Will är nu med i once upon a time vilket ger mig så många frågor. OUAT in wonderland fick nämnligen ett lyckligt slut..fast i once upon a time är Will helt förstörd just nu. Please tell me what's going on.
 
3. Red band society 
1 säsong, 13 avsnitt. Tänk dig Grey's anatomy fast från en pasitens synvikel och tänk dig att pastienen är ett barn - då har du red band society. Serien var långt ifrån perfekt, men den lyckades verkligen fånga upp mig. 
 
4. Star-crossed 
1 säsong, 13 avsnitt. Serien utspelar sig år 2024 och följer en romans mellan en mänsklig tjej och en alien kille. Serien handlar även mycket om hur aliens försöker bli intergrerade i det mänskliga samhället, men det är väldigt svårt. Serien slutade med av av de värsta cliff-hangers jag någonsin skådat..fortfarande sur. 
 
5. A to Z
1 säsong, 13 avsnitt. Vi får träffa Andrew och Zelda som ännu inte träffat varandra. Hela serien handlar om hur deras förhållande utvecklas. En underbart gullig serie som jag verkligen ville se mer av! 
anniepiie:

Åhh jag önskar att The Carrie Diaries fanns som box som man kan köpa, hade suttit fint i min filmsamling.. Så himla synd att serien inte fortsatte, tycker ju austin butler är såå snygg med dessutom som spelar Sebastian. ;) haha

Malin Wederberg:

Star-Crossed hade jag gärna fortsatt se :(

Céline:

Men ååh jag älskade The Carrie Diaries!! Vill så gärna ha en till säsong :)

Ida ☯ the sky under the sea :

Tycker att det är najs med nedlagda serier om man vill maraton-titta utan att känna att man ligger efter. Vill se star-crossed, samt klart Carrie Diaries (har sett första säsongen bara) :)

Celine:

Once Upon A Time in Wonderland vill jag se!

Kommentera inlägget här: