The maze runner

IIIIIIIIIHHIHIHIH, det är maze runner dags!! Jag har längtat så! ♡ Ikväll får jag med mig Anna och Jennifer på en bioupplevelse som dom sent kommer glömma. Dylan O'brien är den perfekta Thomas och jag känner redan bara kärlek till filmen. Böckerna läste jag tidigare i år och har du inte läst dom, do it! 
Ska du se the maze runner på bio?
Elin:

Planer inför helgen?

Svar: Bara mys ;D Själv då?
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Guuud vad jag vill se denna, så snygg han är!! :) Ha en underbar kväll! Kramar!!

Svar: Tycker verkligen att du borde se den :D Tack desamma, kram!
Emelie Hedqvist

Alice:

Funderat på att lösa böckerna men inte blivit av ^^

Svar: Så bra böcker <3 Du borde helt klart läsa :)
Emelie Hedqvist

Flisan:

Jag ska troligtvis se den i morgon :D

Svar: Åh spännande :)
Emelie Hedqvist

Frida Christina:

Den verkar sjukt bra! Hur var filmen?

Svar: Böckerna är självklart bättre, men filmen är värd att se :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

den verkar spännande!

Svar: Ja men absolut!
Emelie Hedqvist

Elin:

åh vill verkligen se den!!
sv: tack så mycket fina du :D

Svar: Åh den är så värd att se!
Emelie Hedqvist

Erika:

Jag måste se den :)

Svar: Låter som en plan ;D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Måste se den! :D

Svar: Det låter som en plan!!
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

den verkar bra!

Svar: Det var den också :D
Emelie Hedqvist

lianass.blogg.se:

Åhhh vill också se den!!:D Är det prämier idag alltså?? :D Åhh vill se den! :D

sv: Åhhh verkligen,det var det verkligen! :DD <3

Svar: Yees, premiären var i fredags :D Gå och se den tycker jag!
Emelie Hedqvist

sanna:

Ska se filmen, men vill läsa boken snart:)

Svar: Låter som ett bra val :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Åh vill verkligen se denna!!

Svar: Så bra!
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

ååh jag vill se den! men väntar tills den kommer ut på swefilmer tror jag haha :))

Svar: Haha, låter som en ganska bra plan ändå ^^
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

jag ska nog inte se den.. sådana filmer är inget för mig ;p

Svar: Ah, förstår ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

Men gud vad spännande och bra den verkar vara!! :D

Svar: Ja men absolut! :D
Emelie Hedqvist

Henrietta:

Whaat har inte ens hört om den tidigare! :D

Svar: Haha, jaså? Well böckerna är bäst i alla fall <3
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Waaah!! Taaack!!

MALIN:

Jag vill också se den! Den verkar helt underbar!

Svar: Tycker absolut att du borde se den :D
Emelie Hedqvist

Alice :

Åh, Dylan är så himla fin! <3 Filmen verkar super, måste se den! ^^

Svar: Ja men eller hur <3<3<3 Låter som en plan!
Emelie Hedqvist

Saga:

Den verkar sååå bra! :D

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

Haha jo men visst vettu! ;-) hR inte sätt dnr själv än men ska förädla komma iväg och göra det snart. :)

Daniella:

Den verkar så bra, har velat se den :)
Sv: Tack så mycket snälla du <3
Kram!

Svar: Tycker helt klart att du ska se den :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Den verkar för läskig för mig...

Svar: Haha, den har sina scarf moments, men ack så bra ändå!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Den verkar riktigt bra!

Svar: Jo absolut :D
Emelie Hedqvist

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; visst är han underbar!? :D <3

Louise:

Alltså, jag måååste se den där filmen!!

Svar: Låter som en himla bra plan :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: javisst e dom :D

Viktoria Eriksson:

Åh, måste se den!! Och läsa böckerna!! :D

Svar: Det tycker jag absolut :D
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

- tack fina du!! :')

emelie andersson:

fundera på att se den, den verkar bra :)

Svar: Låter som en plan :D
Emelie Hedqvist

Ebba:

Svar: åh tack :) ja riktigt mysigt!
Hoppas du får en bra dag! :)

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Petra:

sv ja det var verkligen gott

hoppas du få en fin dag :)

Svar: Åh tack desamma!
Emelie Hedqvist

Elin:

Tack så mycket! :)

Hanna Andersson:

Åh vad roligt, vill så gärna se den filmen!!:D

Svar: Verkligen! Åh det tycker jag du ska göra :D
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

åhh den vill ja se!

sv: hihi tack :D
kram♥

Svar: Tycker jag verkligen att du ska göra :D
Emelie Hedqvist

ebba :

den verkar ju spännande :)

Svar: Ja absolut :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

verkar bra! :)

Svar: Jo absolut :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va filmen bra? :)

Svar: Jodå verkligen! Värd att se :)
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Åh, den måste man ju bara se <3

Svar: Ja absolut!! <3
Emelie Hedqvist

Jen:

Ååh är det han som var med i Teen Wolf?

Svar: Joo precis :D
Emelie Hedqvist

Sigrid:

Åhh, vill också se den :D

Svar: Låter som en plan ;D
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

Vill verkligen se den!

Svar: Du borde verkligen se den :D
Emelie Hedqvist

MATILDA:

vad kul :D

Svar: Absolut :D
Emelie Hedqvist

my:

Den verkar jättebra :D

Svar: Det är den också! :D
Emelie Hedqvist

Ida:

Den verkar faktiskt bra!

Svar: Det är den också :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Hoppas den var bra!

Ja idag mår jag mycket bättre :)

Svar: Det var den också :D
Emelie Hedqvist

Fillan:

Har velat se den :)

Svar: Du borde helt klart se den!
Emelie Hedqvist

Julia:

Hoppas den var bra :)

Svar: Det var den :D
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Vill också se den ju

Svar: Du borde helt klart se den :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Hoppas ni tycker om den!
Svar: Ja, den är grym :)

Svar: Det gjorde vi :)
Emelie Hedqvist

emmah:

Den såg ut att vara bra!

Svar: Ja absolut :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

åh vad kul, jag vill också se den!

Svar: Absolut! Låter som en plan ^^
Emelie Hedqvist

Katta:

Åh den verkar så spännande :D

Svar: Det är den allt :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Den verkar så spännande! Vill seeee :D

Svar: Så bra! Tycker helt klart du borde se den :)
Emelie Hedqvist

Linn:

Vill se den! Verkar så bra! :)

Svar: Tycker helt klart att den är värd att se :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: