Pluggdag

Idag har varit en sån där riktig pluggdag. Jag har bara gått från en sak till den andra hela dagen. När jag var klar med engelskauppgiften jobbade jag med mitt etnicitet och kulturmöten tal. Efter en break tog jag tag i kriminologin som vi snart har prov i och när jag var less på det läste jag Red Dragon som nu ska analyseras. Ärligt så är jag bara less på allt förutom red dragon just nu (så bra bok♥). Lämnar allt plugg för denna dag och tänker ha en mysig filmkväll. 
Hoppas att mina bloggläsare haft en fin dag!
Petra:

sv ja det är riktigt mumsigt

lycka till med pluggandet

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Mycket plugg :(
Sv: Tack du :D

Svar: Allt för mycket ;/
Emelie Hedqvist

Liborius:

hoppas pluggdagen gick bra:D

Svar: Tack, gick riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

joicio.blogg.se:

fyfan vad glad jag är att jag inte längre pluggar! haha

Äsch övning ger färdighet :D

Svar: Hahaha, det förstår jag!!
Emelie Hedqvist

Jonna :D♥:

Duktig du är som pluggar!♥

Svar: Åh tack ♥
Emelie Hedqvist

Madeliene :

sV: Tack sötis! :) Jodå min dag igår var helt kanon, mår dock som jag förtjänar, haha!

Ebba:

Åh mysigt med plugg ju! Saknar skolan </3

Svar: Haha, vill du byta plats? ;)
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Åh vad roligt! :) Ha en extra mysig och härlig söndag tjejen! Kramar!

Svar: Tack desamma, kram ♥
Emelie Hedqvist

Emmy:

Åååh grymt av dig! Jag får köra en sådan dag idag...

Svar: Tack! Inte så kul..hoppas att det gick bra dock :)
Emelie Hedqvist

Sofia - Vardag&Foto:

oj så mycket läxor! :)

Svar: Jupp, allt för mycket!
Emelie Hedqvist

Ebba:

Svar: ja gott var det men jobbigt med migrän somsagt :( glad att jag inte har något plugg ialalfall ;)

Svar: Det försåt jag!
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

Åh duktig du är som pluggar,själv har jag inte riktigt kommit igång med mitt plugg än haha ..

sv: åh tack!
kram♥

Svar: Tack! Haha, helt förståligt ^^
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

härligt med filmkväll :)

Svar: Jo men absolut! :D
Emelie Hedqvist

Sofia R:

så fin blogg du har!!

Svar: Nej man tack snälla!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Gud vad du är duktig och driftig som pluggat hela dagen! Man brukar ju bli alldeles trött i huvudet av att göra en uppgift och sen direkt gå på nästa. Kom ihåg att vila emellanåt också <3
Hoppas du annars mår bra idag och hittar på nåt skoj :)

sv: Åh tack snälla du! Betyder mycket att du säger det <3

Svar: Åh tack snälla! Verkligen, den känslan är allt för bekant. Många te-pauser här, haha :D Jo tack, jag mår så bra så. Hur mår du denna söndag? ♥
Emelie Hedqvist

Alice:

Jag är inte avis på dig.. Har själv en inlämning att lämna in, usch! kram♥

Svar: Det förstår jag! Åh usch.. lycka till! ♥
Emelie Hedqvist

Erica:

Mysig filmkväll lät precis som vad man behöver en pluggdag! :)

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Skönt att få plugget gjort! :-)

Kram!

Svar: Ja men absolut! Kram ♥
Emelie Hedqvist

Nelly:

Så duktig du är! :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Malin Lindgren:

Åh jag måste också plugga känner jag, har så mycket i skolan nu. Engelska prov och stort prov i naturkunskap, ska läsa en bok så jag kan skriva läslogg som ska vara klar om två veckor, har inte ens börjat läsa boken, blir tokig på hur mycket man får att göra nu i skolan!

Svar: Åh du det där lät inte skoj.. Önskar dig stort lycka till med allt!
Emelie Hedqvist

Boel:

Fortsatt lycka till med pluggandet :)

Sv: Tack! Och samma här :')<3

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Vicky:

Tack så jätte mycket :)

Karin Lygnersjö:

Sv: Ja idol är lite lagom att titta på en fredagkväll tycker jag :)
Har du haft en bra helg?

Svar: Jodå absolut, en mys-helg :D Du dååå?
Emelie Hedqvist

Cornelia:

sv: Ja den är riktigt bra ! :D

Sanna Preifelt:

Lycka till, och hoppas att det går bra :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Åh, är kriminologi roligt? Jag kom in på en kriminologi kurs förra hösten men jag var tvungen att hoppa av efter första veckan så hann inte göra någonting.

Svar: Hittills tycker jag att det är väldigt intressant :) Åh tråkigt, men om du någonsin skulle få chansen igen tycker jag att det är värt det!
Emelie Hedqvist

Maria Karlsson:

Önskar jag var lika effektiv.. har bara läst några sidor och jag tänkte beta av några kapitel inför torsdagens tenta!

Svar: Haha, oh I know that feeling. Önskar dig lycka till!
Emelie Hedqvist

Felicia [15år & rullstolsbunden]:

SV: Hehe ja! 8D

Härligt att få plugget gjort!

Svar: Jo men absolut!
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

Jag får börja med mitt pluggande ikväll och imorgon ://

Svar: Lycka till med det :D
Emelie Hedqvist

Julia:

Jobbigt med mkt plugg :/

Svar: Jo men verkligen!
Emelie Hedqvist

Hanna:

Ibland behöver man verkligen en dag då man verkligen tar tag i allt plugg :)

Svar: Jo men precis!!
Emelie Hedqvist

Sanya:

Måste med verkligen ta tag i mitt plugg :( Men det är så skönt sen när det är gjort!

Svar: Lycka till med allt! Jo men visst (:
Emelie Hedqvist

amanda:

blää för plugg :/

Svar: Exakt!
Emelie Hedqvist

Linnea Sandström:

Alltid skönt att ta det lugnt efter mycker plugg!:)

Svar: Jo men eller hur!
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Tråkigt att plugga :(

Svar: Alltid :(
Emelie Hedqvist

Elin:

Så himla jobbigt och plugga...dagen blir som förstörd av allt pluggande! :/
Sv; Tack :D lät jättegott!

Svar: Jupp, alltid.. Så tråkigt ;(
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja :)
haft en bra dag? :)

Svar: Jodå min dag har varit fin, din då?
Emelie Hedqvist

Vera:

Kriminologi låter så intressant!

Svar: Åh det är det också :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Haft en bra helg?

Svar: Jodå absolut :D själv då?
Emelie Hedqvist

Alice:

Låter helt OK med filmkväll, vilken film blir det?

Svar: Ja men absolut! Känner jag mig själv rätt så lär jag slå på en Mads film, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund ♥:

Åh kom precis på att jag har en läxa att göra haha! hade helt glömt bort det tills jag läste rubriken :D

Svar: åh neej, haha. Well, tur att du kom på innan det var för sent i alla fall ^^
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så duktig du är! Du är inte ensam om att ha behövt plugga idag, för min del var det att plugga för matteprov! :)

Svar: Tack! Åh nej så tråkigt, men lycka till på provet :)
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Hoppas allt plugg gick bra! :)

Svar: Tack, jodå, allt gick fint (:
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Åååh, red dragon!! <33

Svar: Sååå bra!! ♥
Emelie Hedqvist

✰ Blondina ✰:

Grym blogg bruden :D Allt bra??

Svar: Tackar :D Allt är bara bra, tack! Själv?
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: