Outfits

Denna vecka bjöd på extremt kallt väder med mycket regn och mycket vind. Kunde absolut inte använda några av mina kjolar eller klännningar! Men här är veckans klädval: 
Hannibal tröja - här // Byxor - bikbok                                 T-shirt - Mango // Byxor - bikbok
(skolfotodagen) Tröja - bikbok // Byxor - bikbok                 Linne - Zara // Kofta - H&M // Byxor - bikbok
THE REVOLT:

Fint!^^

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

johanna:

jätte fint!:D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: super härliga!!

Erika:

Snyggt :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv nä var bara tvungen att skriva av mig lite

sanna:

Vad snygga outfits:D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

sanna:

så fina!

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

ami:

stilen och hur du bär det högst upp till vänster, klockrent! supersnyggt!

Svar: Men ååh tack snälla!!
Emelie Hedqvist

SARA EMILIA:

SÅ himla fin du är och riktigt fin klädstil har du med :)

Svar: Ååh tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

JoJo:

fina outfits! :)

sv; ja jag klagar verkligen inte på det som var i! :) ska bli spännande att få prova produkterna!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: ja det är helt underbart! :)

Madeliene :

- åh vad fin du är!

SV: ja det tycker jag :) kram

Svar: Men åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Snygga outfits! Älskar koftan längst ner till höger! :-D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Cornelia:

sv: Haha ja det är skönt det, fast börjar egentligen 11.40 ;)

Karin Lygnersjö:

Nice outfits! :)

Sv: Åh tack! Kul att du tycker det :D
Jo jag tycker också det! Jag vill dela med mig om hur det känns eftersom jag dessutom vet att många känner likadant men inte vågar gå ut med det liksom. Men sjlävklart är det mycket för min egen skull med :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Fina outfits allihop!
Svar: Ja, hon är riktigt vacker :)

Svar: Ååh tack!
Emelie Hedqvist

Hanna:

Vädret har verkligen inte varit de bästa under veckan, usch så det blåste igår :/
Sv: Vad roligt att du tyckte de :)

Svar: Nä men eller hur! Värsta orkanen :o
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

fint :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Snygga!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Sara:

Snygg t-shirt från mango :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

linawilmas.blogg.se:

Snyggt!

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

A D E L I N A:

fiint :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Så fint!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Tack så mycket :D

ebba:

snyggt!
svar: tack så mycket :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Ida - foto & häst:

supersnygga outfits! :D
sv; tack så mycket!! ❤ ja det var de verkligen :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Såå fina allihop!! :D

SV: Hihi tack så mycket gulligaste du!! :')
Ha en fortsatt fin måndag, kraaaam! <3

Svar: Åh tack!!
Emelie Hedqvist

Liborius:

fina:)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Fint som alltid :)

sv: Haha ja visst är dammsugare gott! farligt gott höhö. Vilken lyx att din pappa kom hem med dessa godsaker från jobbet emellanåt förut. Jobbar han på konditori då eller liknande? :)
Hoppas du mår bra idag och får en fin dag <3

Svar: Åh tack snälla!
sv: haha allt för farligt! Yes, på ett litet bageri i stan :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Snyggt! :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt:

Jättefina allihop :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Så fin !

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Snyggt

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

Jag har bytt blogg, så du får jätte gärna kika in på min nya istället :) Den gamla kommer jag ta bort inom kort :)

Svar: Ska kika in!!
Emelie Hedqvist

amanda:

vad fint! :D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Ebba:

Inte kul när d blir ruggigt :( men fint ändå!

Svar: Eller hur! Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, jag har haft en underbar resa i Turkiet, men nu är man hemma i kalla Sverige igen :(

Julia:

Snygga :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

fina outfits

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Sara:

Vilken snygg stil du har!

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Marran:

Gillar den fjärde outfiten väldigt mycket. Snygg kofta :)


Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: ja eller hur :)

LIENE:

Tack :) Har lagt upp fler såna bilder nu.

Den första och sista gillade jag mest.

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

fina outfits och finfina du! <3

Svar: Åh tack snällaste ♥
Emelie Hedqvist

Jonna:

Jätte snygga outfits! :]

Svar: Tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

ja kylan den kom snabbt

Svar: Men eller hur!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Fint! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Fina outfits som vanligt :)

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Elin:

Jättesnyggt, du passar ju superbra i rött läppstift! :D Kram

Svar: Tack så mycket, kram :D
Emelie Hedqvist

emmah:

Men snyggt du!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Fina outfits :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

lucydee:

så fint :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

nina:

fin blogg! kolla gärna in min :)

Svar: Tack! Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: