Blue aztec nails

Konceptet med att vara fredagsfin fortsätter för mig. Imorgon hade jag tänkt ha på mig en söt blå klänning och tänkte därför - varför inte matcha naglarna? Så jag tog fram ett blått lack och körde på. Här är mitt resultat: 
Boel:

Snygga :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Så fint! ^^

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Ebba:

Åh så snygga!
Svar: ja supergott :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Ida - Hon som föddes med LKG:

snygga naglar!

~ Välkommen in på min blogg, där du kan få följa mitt liv inom militären, att ha fötts med LKG, livet tillbaka efter bilolyckan och självklart hur det är att ha flyttat nästan 70 mil hemifrån för att plugga! ~

Svar: Tack du :D
Jag ska kika in!!
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, ed är sååå fantastisk - och den låten <3

emelie andersson:

sv: åh tack så mycket och kul att du orkade läsa allt, såg nämligen att det blev en jäkla massa ;) haha! :D

Sophie - Au pair i London:

- Tack så mycket :)

Josefine ♔:

Åååh så fint! :D

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Sv tack jag hoppas den hackan finns i butiken så jag får rätt storlek

Anonym:

tack jag hoppas den jackan finns i butiken så jag får rätt storlek

caroline ♡:

Alltså jäklar vilka häftiga naglar du gör jämt!

Sv: Ja, usch ja, spindlar är det vidrigaste som finns utan tvekan!

Svar: Ååh tack ♥
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

hehe jajamänsan det var det också! :)

Sofia:

Vad snygga :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

CrayLifes - S&B:

Va fint det blev! Har du något speciellt slags nagellack? Ser ut att sitta jättebra! :)
-B

Svar: Ååh tack! Nejdå, använder mig av allt du finner på vanliga skönhets-ställen ^^
Emelie Hedqvist

Maria:

superfina naglar :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Väldigt fina naglar! Känns som att jag skriver det hela tiden, men du är så kreativ och får alltid till det "lilla extra" på naglarna

Svar: Haha, mn åh tack snälla :* ♥
Emelie Hedqvist

Fröken J!:

Snyggt! Är det dina egna naglar?

Svar: Tack :D Yees, det är mina egna naglar!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Fina naglar!
Sv: Tack så mycket :)
Kram!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Em:

SV: Tack så hemskt mycket! :) Ja, visst är det tråkigt :(

ebba:

vilka fina naglar :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Så snygga naglar alltså!

sv: Ja de är jättefint i Kroatien. Rekommenderar verkligen att åka dit :)
Hur mår du annars idag? Vad ska du hitta på? :D

Svar: Åh tack snälla!
Jag mår bra, ikväll blir det bio :D Själv då?
Emelie Hedqvist

AmandaB:

SV; tack så mycket :D Är det bra med dig? :)

MVH AmandaB

jonna:

det blev den :) Hoppas du också får en bra dag idag!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Charlotta Hägg:

Sv: Jaa, det var superroligt & självklart väldigt gott!

btw fina naglar du har :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Visst är dem. :) Tack så mycket. :)

marina:

Snygga naglar btw. :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad målar du det svarta med?

Svar: Jag använder speciella smala penslar :)
Emelie Hedqvist

Julia:

snygga :)!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

så snyggt!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Olivia:

Snygga naglar. :)

SV: <3

Svar: Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Madeleine:

du borde serri öppna salong

Svar: Haha, man tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

så snyggt!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Supersnygga

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

J E N N I F E R:

Så snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; ja det är faktiskt himla gott! Jag hittade dom på ICA Kvantum i Boden, men finns säkert på typ ICA Maxi också =)

milina.blogg.se:

snyggt!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

amanda:

super coola :D

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Jennisbeauty:

Så grymt snygga!! :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Reiiid:

Om du skulle vara ett bi skulle du vara gul med svarta ränder eller svart med gula ränder?? ;D

Svar: Du har så många intellektuella frågor du! Jag skulle vilja vara gul med svarta ränder för gult är inte fult, det är fint 🐝
Emelie Hedqvist

Madeliene :

- åhh vad snygga!!

Svar: Oh tack :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Snyggt du! :D

Svar: Tack snälla!!
Emelie Hedqvist

sanna:

så snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Snygga! Sv: tack så mycket! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Galet fina!!!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

riktigt snygga!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

E.W - Photography:

Taaack:D

ohh wow vad snyggt:D Vad duktig du är

Svar: Tack så mycket fina du :D
Emelie Hedqvist

Catrin:

Snygga Naglar! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A:

sv: kul att du gilla det :D

i s a b e l l a w l:

Svar: Ja, supergott verkligen!!

Petra:

hoppas du får en härlig fin helg

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Tack så mycket :)

Ida:

Åh guud vad snygga! :o

Svar: Tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Snyggt!

Svar: Ja, varje år uppmärksammar jag det här och jag kan inte fatta att det har gått så lång tid... Särskilt när man lyssnar på den här videon. :/

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

my:

Åh vad duktig du är!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Elin:

snyggt som vanligt ;)
sv: ja verkligen, är jättenöjd! tack :) !

Svar: Hehe, man tackar :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack detsamma :D

snyggt :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

snyggt! <3

Svar: Tack ♥
Emelie Hedqvist

Elin:

Fina!

Haft en bra dag?

Svar: Tack!
Jodå, en finfin dag :D Själv?
Emelie Hedqvist

JoJo:

jättesnygga! :D

sv; ja men eller hur? :)

Svar: Taaack! (:
Emelie Hedqvist

andrea:

Riktigt snyggt!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

SV Jaa verkligen! Helt underbart :)
Fint förresten!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

Snyggt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

lianass.blogg.se:

Åhhh vad duu är duuuktig!!! Så grymt!!
sv: Åhh vad jag blir glad!!! Tusen tusen tack för din kommentar,det värmer,verkligen!!! <3 <3 <3

Svar: Åååh tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Så sjuuuukt duktig du ääääär, ser ju helt amazing ut! :D

Svar: Näemn åh tack så mycket ♥
Emelie Hedqvist

Sara:

Häftiga naglar ! :)

SV: Ja det är otroligt gott :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Zarah Joling:

Snyggt! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Du är så himla duktig på att fixa dina naglar :D

Svar: Åh tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

THE REVOLT:

Snyggt!^^

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Så fint!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

MALIN:

Riktigt läckert! Vad duktig du är :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

mormor:

A så snyggt♥

Svar: Man tackar 💅💞
Emelie Hedqvist

Anita :

Snyggt! :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

CORNELIAS INTERIOR:

WOW va snyggt!! Ser otroligt pilligt ut, duktig du är!

Svar: Ååh tack så mycket ♥
Emelie Hedqvist

Lina:

Snyggt! Synd att jag inte kan ha långa naglar :/

Svar: Tack :D Åh tråkigt..
Emelie Hedqvist

Emma:

Snygga naglar! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Rebecca:

Snyggt!! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Lydia:

så snygga!!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Liza Ludvigsson:

Är det dina egna naglar? :o WOW isåfall!

Svar: Yes det är mina egna :D Tackar!
Emelie Hedqvist

Felicia [15år & rullstolsbunden]:

Gud vilka snygga!

Svar: Åh tack snälla! :)
Emelie Hedqvist

Linda:

så snygga

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Fint. :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Isa:

Snyggt:)

Sv: Tackar de ska jag:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sara :

Läckert!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Vad superfina naglar

Svar: Men åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

fashion:

Såå fint! :D

Svar: Ååh tack :D
Emelie Hedqvist

Josephine - Living in London:

Snyggt!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: