The vampire diaries nails

Ett av mina favoritavsnitt i tvd kommer alltid att vara avsnitt 8 säsong 3 - Ordinary People. Serien var, enligt mig, på en av sina toppar, efter det har det endast gått ner ungefär. Just nu är jag endast taggad över att få se Alaric och Stefan igen. Ganska glad att det är sista säsongen om jag ska vara helt ärlig. Men det måste ju ändå firas att en serie som jag följt så pass länge har sin sista säsongspremiär.Fan, dom blev fönyade........
Så, jag målade naglarna. Här är mitt resultat: 
Är det någon annan än jag som kommer ihåg vad dessa symboler betyder? Poäng till er. 
linnea:

åh, älskade vampire diaries :)

Svar: Bra serie!
Emelie Hedqvist

Linnea:

Riktigt coola 👍

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Matilda - Skönhetsblogg:

snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller:

Snyyggt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Kommer ej ihåg vad dessa symboler står för... Jag tittade på serien och jag kom till säsong tre sedan tröttnade jag. Den är inte alls lika intressant längre... Men kanske får ta igen den :D
Sv: Japp, det var en väldigt mysig dag ^^
Kram!

Svar: Varulv, vampyr, häxa och hybrid :) Jag förstår dig allt! Men att titta ikapp låter ändå som en bra plan.
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Säsongsavslutningen på säsong 4 kommer alltid vara mitt favoritavsnitt, vet inte hur många gånger jag sett scenen med Damon och Elena när han säger att han hellre skulle dö än att vara mänsklig :) Ryser typ bara av att tänka på det ^^

Svar: Åh, det försåt jag!
Emelie Hedqvist

Amanda-fotoblogg:

Riktigt snyggt!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så fina naglar :)
och jag älskar serien!

sv: ja det är riktigt roligt också :D

Svar: Taaack! Nej va kul :D
Emelie Hedqvist

sanna:

oj visste inte att det var sista säsongen men det är nog bra:)

Svar: Jo tyvärr är det så (:
Emelie Hedqvist

My Fredblad:

Shit vilka coola! Skulle vilja kunan göra snygga naglar, men har inte tålamodet för det....

Svar: Tack snällaste du! (:
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Nice:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Filippa [FIDELIPPAN.se]:

Dina naglar är riktigt awesome ju! Kram

Svar: Åh tack så mycket, kram!
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀ :

Coolt!:D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Vera:

Vad häftiga!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

snygga!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Häftiga! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Snyggt :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

så snygga!! :D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Visst är det!?

Sofie♥:

Häftiga! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Super fina naglar! :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Häftigt!! Snygga! :-D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: tack, ja verkligen :D

Fannie:

jaa är så nöjd!! :D

Julia:

Coola fast jag har aldrig sett det :p

Svar: Tack i alla fall :D
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Snyggt! Slutade kolla vid säsong tre då det mest blivit en vana, tyckte första säsongen var riktigt bra dock!

Svar: Tack! Jag klandrar dig absolut inte, hehe. Första och andra säsongen är guld för mig, såååå bra <3
Emelie Hedqvist

Elin:

Snyggt! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

Är det inte dem symbolerna som står skrivet i grottan? Det med "the curse"..

Svar: Jo precis, symbolerna från grottan :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Jo det var några säsonger sedan dom serien var på topp :/ Haha, är världens VD-fan men kan verkligen inte komma på symbolernas betydelse just nu..! :O

Svar: Jo men eller hur! Haha, det är symboler från en grotta. Varulv, vampyr, häxa och hybrid :)
Emelie Hedqvist

my:

Jag borde vara den enda som inte kollar på TVD haha :D

Svar: Haha, började fundera och jag tror på riktigt att alla jag känner ser på tvd/såg på tvd för nått år sen. ^^
Emelie Hedqvist

MATILDA:

Fräcka :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Robex Lundgren:

snyggt

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Så snyggt! Att du orkar sitta med det där så ofta, jag hade tappat tålamodet ;)
Svar: Ja, hon är väldigt vacker :)

Svar: Tack! Jag tycker ju bara att det är såå kul liksom :D
Emelie Hedqvist

Klara Wikström:

Tack så mycket för din kommentar, fin blogg!❤️

linah :

snyggt :D !

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

J E N N I F E R:

fyndigt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Fint :)

Svar: Åh tack (:
Emelie Hedqvist

jossan:

Häftiga naglar:D

sv: Ja det blev det fkatiskt :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Så snyggt!!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Fint, ser dock inte serien.

Svar: Tack! Kanske något att sätta på listan med serier att se? ^^
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt:

Coola :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv ja det var verkligen gott

Ebba:

Superballa naglar!
Svar: visst blev det! Både hon och jag blev jättenöjda :)
Kram

Svar: Nämen åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Caroline:

Vilka snygga! :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Malou:

Svar: Ja det har jag absolut! Åh tack detsamma fina du:)

Cornelia:

Det har väl med varulvar, vampyrer, originals osv att göra? :S

sv: Ja denna dag har varit väldigt mysig :)

Svar: Jo men precis! Grottmålningarna :D
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Du är så rar, betyder mycket..!! ♥♥
Ha en riktigt härlig kväll, kramkram! :*

B Y S M J :

riktigt snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

Snyggt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

anniepiie:

så snygga, kollar du serien?? Sett nya avsnittet på s6? :) Kram

Svar: Tack! Yeees, klart jag har sett det, har du? kram (:
Emelie Hedqvist

Amster dam:

Vad får en vampyr när han är sen till middagen?

Svar: Jadu Amster, vad får en vampyr när han är sen till middagen? 💉🍴
Emelie Hedqvist

Amster dam:

Han får kalla handen ❄️✋

Svar: Wow, you funny 🙏
Emelie Hedqvist

Amster dam:

Han får kalla handen ❄️✋

Svar: You, I don't even know what to say
Emelie Hedqvist

Daniella:

Aa, får kanske göra det :D

Kommentera inlägget här: