Storytellers episode 5 & 6

De sista avsnitten av Storytelles har kommit ut. Och jag har verkligen gillar den här web-serien. Hoppas att det kan bli en säsong 2 :) 
 
Har du tittat på Storytellers? 
Emelie:

Har faktiskt inte sett serien!=)
Sv: åh ja visst är det!

Svar: Riktigt bra, värd att se :)
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Aldrig hört talas om denna! Ser ut som nåt övernaturligt? :)

Svar: Jo, övernaturlig är den allt. Lite häxor och demoner ^^
Emelie Hedqvist

Bambi ♥:

SV: Tack!!

Viktoria Eriksson:

har inte sett det ännu, men nu blev jag nyfiken så jag måste kolla in vad det riktigt är ju! :) Kram finis <3

Svar: Låter som en bra plan, kram!
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Sv:Tack fina du!

Elin Palm:

Så det är på youtube man kollar avsnitten? Dom verkar bra :)

Svar: Ja precis :) Riktigt bra!
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

- det var det också :)
Allt bra med dig denna kväll?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Ellen:

sv: åh ja, det gör jag med C:

jonna:

Har inte sett den men den verkar väldigt bra!

Svar: Riktigt bra faktiskt :)
Emelie Hedqvist

JoHaNNa :

är det en skräck serie ? :)

eller hur ? förstår inte hur man kan bli så grym på att fota :D dessutom är både barnen och djuren perfekta modeller :)

Svar: Inte direkt, det är mer av en övernaturlig serie bara ^^
Emelie Hedqvist

a g n e s:

- jag meeeed :)
har du en bra lördag? x

elin stridh:

åh tack <3

Linda:

aldrig sett

Svar: Ganska bra webserie faktiskt :)
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Sv. Joo, ibland är det nog det :))

Jenny Karlsson:

sv: Ja hon är så himla bra :)

Sanna Widman:

SVAR:
Japp :)
Hänt något speciellt idag? :)

Svar: Inget speciellt idag, ledig från skolan, så det blir massa chill. Du då?
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Sv: Haha ja det är skitsvårt att välja verkligen^^

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja verkligen, har haft en superhärlig dag. Åh tack så hemskt mycket, vad glad jag blir :)
Kram

Emelie:

Har funderat på att se det :)

Svar: Det tycker jag att du borde göra :D
Emelie Hedqvist

Lisa Radojewska:

sv; det var det! :D
Haft en bra helg?
Kram

Ali hajizadeh:

sv: jaa den är mycket bra,vilktigt vad man äter!
är serien bra?:)

Svar: Jag tycker att den är bra :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: