Storytellers episode 3 & 4

Är det någon annan som också följer (och älskar) Storytellers? 
Berta K:

Sv: Tack för tipsen! :)

Hanna Andersson:

Sv: Tack så hemskt mycket, gillar också tröjan, tycker den är superfin!!:)

Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Det hoppas jag med :)

KassandraPalma:

Kollar inte på storytellers, är alla olika "stories" eller är de i följd med varandra?

Svar: Alla är hänger ihop, men dom berättas av olika personer :D
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Nä fattar inte riktgit :(

Svar: Haha, 6 personer berättar historier that's it typ ^^
Emelie Hedqvist

:

sv: Tack:)

Nathalie Tegelstam:

Jag följer faktiskt inte det, vad handlar de om? :)

Svar: Det handlar om 6 personer som berättar historier, låter kanske lite mystiskt, men faktiskt riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

SVAR:
Javisst är den! :)

Maria:

aldrig sett förr, ska kolla igen :)

Svar: Härligt ^^
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: Tack, jag har valt dem med omsorg och jag hoppas verkligen att de slår in. Jag ska kämpa för det :D

Jag har aaaldrig hört talas om det :O

Svar: Jaså inte? Jättehärlig webserie :)
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Åh tack snälla du!

benedit ♥:

sv; förlåt för sent svar!
åh tack så mycket :D

☆Z I N J A☆:

jag följer!:D
Joey är så duktig som har gjort det!

Svar: Härligt! Jaa men eller hur :)
Emelie Hedqvist

amanda:

inte jag men låter kul :)

Svar: Det är det också ^^
Emelie Hedqvist

hanna:

sv; ja jag hade en superbra dag

emma ♣ :

tack du! vill du se fler bilder har jag lagt upp några nya nu, hihi. vilka bra videos haha!
har du haft en bra start på det nya året? kram

Svar: Jag ska kika in :) Jodå det har jag, massa mys och härligheter! Du då? kram
Emelie Hedqvist

Clara:

sv: Åh tack snälla du! Ha en bra dag :)

Filippa Wallin:

sv: Verkligen! Kramar!

Esmeralda:

sV: jaa verkligen! älskar att resa :)

OLIVIA:

sv: åh det var de :D
kramis❤

Jennifer:

Tack snälla! :)

selina:

Hoppas du har en fin måndag! :)

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

- ja:D

a g n e s:

ska kolla in!
- åh kul att höra! hur mår du idag? x

Svar: Härligt :D
Emelie Hedqvist

a g n e s:

- åh vad kul att höra, jag hoppas du får en superbra kväll :D

Clara:

sv: ja hihi!

Hoppas du haft en bra dag, kram ♥

Svar: Tack desamma, kram♥
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: