Sista lediga kvällen

Min sista lediga kväll tänker jag spendera bland mina mysiga kuddar med ljus tända och med en fruktsallad medan jag tittar på en av dom bästa filmerna ever. Imorgon är det skola. Jag längtar inte. 
molly - jmphoto ♛:

så surt att börja skolan, uuusch :(
den filmen är så sjukt bra, älskar den!!

sv: åh tack snälla! :D

Svar: Ja verkligen.. Visst är den, älskar också den! :)
Emelie Hedqvist

Ellen:

sv: Ja åh, jag tycker som sagt att den är väldigt bra c:

Sarah Moberg:

Låter som att du spenderar den helt rätt ^^

Svar: Haha, ja men precis! :D
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Härliga bilder!

sv: hihi, taack :)

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Linnéa :

Fina kuddar! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

emma:

åh va mysigt!

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

anna:

vilken mysig kväll!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

paulina:

mysigt det ser ut!

Svar: Det var det också ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Myspys :)

Svar: Oja, verkligen! :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

så mysigt!
jag börjar också imorgon:)

Svar: Verkligen! Hoppas att första skolveckan blev bra (:
Emelie Hedqvist

Malin Mattsson:

Så mysigt, den där filmen är bäst:)

Svar: Åh det håller jag med om :)
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

sv: haha jo men det hade jag faktiskt :)

sannas rum:

Åh vad fina kuddar :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

A:

sv: dom är grymma :)

Sandriiie - Jason´s mamma:

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en bra start på det nya året! :)
Kika gärna in hos mig och var med i Dagens blogg, hade vart jättekul! Kram

Svar: Hej! Tack desamma :) Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Gud så fina kuddar!!:)
Sv: åh ja visst är det!!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Sv: ja verkligen!

Fina bilder! Hoppas allt är bra med dig, ha en bra dag! :)

Svar: Tack! Desamma :)
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Verkligen bästa filmen! :D

Sv. Taack :)

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

a g n e s:

fina kuddar ^^

- åh tack :D
hoppas du har en bra kväll! x

Svar: Tack! ^^
Emelie Hedqvist

Jazzmine:

sv: Tack :)
Åh bästa filmen!

Svar: Ja men verkligen! :)
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: jag förstår det, jag också :) Fruktsallad låter underbart!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

angelica :

Åh den filmen är ju grym, verkligen! :)
Vart har du köpt den svarta kudden? Så snygg :)
sv: vad kul att du tycker det :D

Svar: Ja men eller hur! Åh tyvärr har jag ingen aning, fick alla kuddarna som julkappar
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Vad fint :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Mysigt !

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Tess:

Superfina kuddar! :) Kram

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Michelle:

Wow, älskar kuddarna!! :)

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

Mysigt och mysiga bilder!

Svar: Åh tack! ^^
Emelie Hedqvist

Julia:

Vad mysigt!! :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

Natalie Salazar:

Mysigt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Åh va cozy! Älskar dina bilder. Härlig blogg.

Svar: Verkligen! Åh tack så mycket fina du! :)
Emelie Hedqvist

Amelia:

Så snygga kuddar och ljuslykta :)

Svar: Man tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: