Min kamera är tillbaka

Åh yäy, min kamera är tillbaka♥ Bara någon dag innan julafton, när jag och syster var ute och fotade, slutade den att fungera. Skickade in den på lagning. Var lite rädd att jag skulle behöva betala flera tusen kronor som jag inte har, men nej, det gick på garantin. Happy. 
Nu lär bildkvalitén bli lite bättre. Har lånat mammas kamera den senaste månaden, som funkat helt okej, men jag föredrar helt klart min egna. 
Annars så händer inte mycket. Mest bara pluggat idag. Ikväll blir det Carrie Diaries och mys. Hoppas att alla har det bra♥
ellenfelixson.blogg.se:

Att vara utan kameran kan vara det hemskaste..

sv; ja, det har det, lärorikt om inte annat :)

Svar: Ja helt klart ^^
Emelie Hedqvist

Malva Nyström:

- ja, verkligen:)
va kul att kameran är tillbax:D

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Härligt att kameran är tillbaka! :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Slutade den fungera på grund av köldskada? Alltså att det var för kallt ute? Det kan bli så ibland, särskilt om den är ute när det är kallt och sen tas in i värmen. Men härligt att du fått den tillbaka nu! Vilken har du? Min första var en Sony a390 tror jag, eller vad den hette. Fick den för typ två år sen, men köpte en Nikon ett halvår senare då jag tröttnat på Sony, ville ha lite mer utmaning :)

Svar: Ja, verkligen. Du borde absolut se den!

Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt vad felet var, något i kameran? Jag har en sony a33 :) Jag förstår, för mig känns sony fortfarande perfekt då jag än inte är intresserad av speciellt avancerad fotografering.
Emelie Hedqvist

irma frisör och makeupartist!:

sv: tack snälla söta du! Vad roligt att du tyckte om min make up!

:

va roligt!:D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

ANGELICA - Hälsosamt:

Skönt att det gick på garantin :D

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Va kul :D

Sv. tack så mycket!

Svar: Ja verkligen :)
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv: jo men visst är det sant! förstår inte folks resonemang

Ellinor:

sv: Tack så mycket fina!! Ja det kan man nog säga :)

jennifer:

åh va skönt att du fick tillbaka den!:)

svar/ tack fina du!:)

Svar: Men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

sv: ja verkligen!! kramkram hoppas att du haft en bra helg!

Robyn:

Vad skönt! ;)
/R

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lisa Radojewska:

sv; ja de va härligt! :D

Ha en bra måndag & en fin vecka!
Kram

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

Nu är vinnaren av en goodiebag utsedd! kika in på min blogg och se om det blev du! :D
Kram^^

Emma:

Härligt att den är tillbaka igen :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

Jag kollar också på Carrie Diaries :)

Svar: Härligt! :D
Emelie Hedqvist

Nathalie:

Härligt att kameran är tillbaks! :)

sv: Hihi ja!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

omg dedär är samma kamera som jag hade förut! den gick också sönder, men den gick inte å laga! >:(
exakt som för dig! den ba slutade fungera ?! och servicen bara : du måste skicka den till frankrike om du vill fixa den, och det får du betala själv... och att bara SKICKA den kostade typ 4500kronor eller mer för båda vägarna...
så man bara... aaa..... fast...nejtack !!

SV: Ja, jag diggar dem asmycket! :')

Svar: Nej så jobbigt!
Emelie Hedqvist

Anna:

en bra kamera gör mycket asså!

Svar: Ja men verkligen! :)
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

HAr en likadan kamera!! kan du lägga upp fototips pls? :3

Svar: Åh awesome! Det kanske jag kan göra, du får hålla utkik efter det ^^
Emelie Hedqvist

Moa Edström:

Riktigt fin blogg :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

fotografvesna.se:

åh va roligt

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Isabell Hedberg:

Åh vad skönt att du inte behövde betala för att laga den! :D


Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

frida:

Skönt att garantin täckte det och inte minst skönt att ha en kamera igen! :)

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Elin (Fotoblogg):

Roligt med kameran tillbaka!


Svar: Tusen tack och desamma! :)

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

härligt att få tillbaka kameran!

Svar: Oja :D
Emelie Hedqvist

emmah:

Vad härligt att din kamera är tillbaka!:)

Svar: Verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Härligt att kameran är tillbaka och att det dessutom gick på garantin! :)

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586

Svar: Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Liborius:

härligt att den är tillbaka:)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

angelica bengtsson:

Man trivs alltid bäst med sin egna kamera hehe :)

Jag har bytt bloggportal så kika gärna in :)

Svar: Ja eller hur!
Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Kelly:

Vad kul :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Så skönt att det gick på garantin och du inte behövde betala!

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

H A N N A ♥ :

Åh va skönt att kameran funkar igen o att du slapp betala något! :D

Svar: Oja verkligen! :)
Emelie Hedqvist

amanda:

fin :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Marlene:

yay:D

- tack!

Svar: :D :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: