Måndagskväll

Idag har jag varit lite duktig. Skrev på mitt argumenterande tal, läste massa info om galaxer så att jag kan skriva klart arbetet i nk så snart som möjligt och så läste jag sociologi kapitlet som jag inte läst i skolan. 
Nu måste jag belöna mig själv, haha. Sängmys med mina boys från big bang theory, en stor kopp te och doftljus tända. Helt perfekt! Hoppas att mina fina läsare också har en bra måndagskväll 
Frida:

Inte dåligt kämpat, bra gjort med alla arbeten!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

duktigt!:)

- jaa:D

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Linda:

Älskar Big bang

Svar: Superbra serie! :D
Emelie Hedqvist

paulina:

åh älskar big bang theory!

Svar: Så bra serie! :D
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

Sugen på att vinna en goodiebag fylld med hälsosamma saker? Kika då in min blogg och delta i tävlingen där du bla annat kan vinna produkter från Fitness guru!
Kram ^^

Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Jag tror bara inte att det var något för mig, haha.

Anna:

Skönt att bli klar med lite plugg! Fin du är förresteen ♡

Svar: Ja verkligen! Åh tack snälla :')
Emelie Hedqvist

amanda:

fin :)

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

mys :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡ :

Sv: ja verkligen!! Kommer därför bli riktigt skönt på vårterminen:D

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Johanna :

Hej, vi har en veckans blogg tävling igång just nu! Delta gärna för chansen att vinna en länkning! :)

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Sv: Åh tack! :D

Ellen:

åh älskar big bang theory! :D

sv: tack tack c:

Svar: Åh jag med! :D
Emelie Hedqvist

irma frisör och makeupartist!:

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

:

ditt hår är seriöst att dö för!

Svar: Åh tack snälla! :')
Emelie Hedqvist

Selina:

Åh den serien är så kul!

Svar: Ja eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Elin Bjurek:

Åh vad mysigt det låter! Det sista alltså.. inte plugget.. haha :)

Elin Bjurek:

Åh vad mysigt det låter! Det sista alltså.. inte plugget.. haha :)

Svar: Haha, ja men verkligen :)
Emelie Hedqvist

Susanna:

Bra serie det där! ;)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Snowboard:

Hej! Jag har börjat blogga om livet som elitidrottare. Så på min blogg kommer ni få läsa mycket om idrott, men även om min uppväxt som ingen förtjänar!
Kika in!
snowboardrider.blogg.se

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Chanelle:

Mysigt!:)

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

veronica eriksson:

Vad mysigt! :) Kram

Svar: Ja verkligen! Kram (:
Emelie Hedqvist

a g n e s:

- jag med :D hoppas du har en bra kväll!!
har du frågor till mig? skulle uppskatta all slags frågor, svarar på allt imorgon!! x

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Fin du är! Älskar big bang theory! :D

Svar: Tack snälla! Åh jag med :D
Emelie Hedqvist

:

tbbt är så bra!:)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

det låter spännande med ett argumenterande tal, vad argumenterar du för/mot?

Svar: Jag argumenterade för att man ska äta mer vegetarisk mat :)
Emelie Hedqvist

Elin (Fotoblogg):

Svar: Tack så himla mycket!

Fina bilder :D

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Linda:

Duktigt:) Ja killarna i The Big Bang Theory är ju verkligen inte helt fel att mysa till ;)Kram

Svar: Ja men precis! (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: