Lördag 11/1

Åh som jag älskar helg. Sovmorgon och mys hemma hela dagen. Idag har jag jobbat lite med dom två arbeten vi hunnit få under vecka 1 i skolan, jag har börjat pyssla med en ny header till bloggen och jag har tittat på en massa gamla tbbt avsnitt. 
Ikväll tänkte jag se det nya avsnittet av Carrie Diaries, göra en fruktsallad och bara ha det bra. Vad ska ni göra ikväll? 
Tidigare idag. Tror att det är dags att färga håret snart.. haha. 
benedit:

fin du är!

sv; hihi ja det var det :)

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Clara:

Låter som en mysig kväll, Jag ska träffa en kompis! :)

Kramis

Svar: Låter mysigt det med! Kram (:
Emelie Hedqvist

Clara:

Låter som en mysig kväll, jag ska träffa en kompis! :)

Kramis

Sabina:

sv: Tack så mycket, jo det var ganska bra!

Såå fin! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

paulina:

älskar också sovmorgon!

Svar: Vem gör inte det, haha? ^^
Emelie Hedqvist

Hanna:

Helgen känns på något sätt bättre under skolveckorna. Känns som att man mer förtjänat helg, och att man kan njuta lite extra :)
SV: O ja! Tack :)

Svar: Jaaa, men precis, håller helt med!
Emelie Hedqvist

Isabella Huynh:

fin du är :)

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Fin du är :)

sv: haha, ja bilden är riktigt fin!

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Åh tack! Fin bild :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Jennifer:

Tack!
vart ser du på the Carrie Diaries? hittar inte någon sida och kanal 5 play har gjort så det kostar pengar...

Svar: Oftast tittar jag på Carrie Diarie här: http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_carrie_diaries/ Tycker att den sidan fungerar väldigt bra :)
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Såå fin!

sv: hihi de var de :D
kramis♥

Svar: Åh tack fina du! :)
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: jaa eller hur :D

Marlene S.R:

jag ska nog också se serier!:)

Svar: Härligt! :D
Emelie Hedqvist

jennifer:

har faktiskt inget planerat till ikväll!:)

Svar: Men det kan ju vara riktigt härligt det med (:
Emelie Hedqvist

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

Haha lite udda kommentar kanske, men tycker din utväxt faktiskt var cool! Ser ut som dipdye fast tvärtom, haha :D Haha ja, det jag egentligen tänkte säga att det såg inte sådär fult ut som det brukar göra på folk, utan det där såg faktiskt coolt ut, :D

Svar: Haha, första gången jag fått en komplimang för det! :) Tur att det inte ser allt för hemskt ut i alla fall!
Emelie Hedqvist

Emma:

Kul att du gillade infon :)

Jag ska bara ta det lugnt :)

Svar: Låter härligt :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Låter som en mysig kväll :)

Svar: Supermysig :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: Tack, jag älskar att bo här :D

Carrie diaries har jag inte sett, men jag älskar Sex and the city, så jag borde väl :D

Svar: För mig är det tvärtom ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

åhh jag vill också ha fruktsallad nu bara för det.. ska mysa i sängen med youtube och bra musik tror jag, får bli en slökväll hehe... kram! ♥

Svar: Hehe ^^ Låter väldigt härligt!
Emelie Hedqvist

L:

trodde faktiskt att rött var din naturliga hårfärg!:D
de är så fint på dig, o ser naturligt ut:) !!
men brunt är nog också fint på dig;)

Svar: Haha, jaså? Åh tack snälla :')
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Det låter som en jätte skön lördag!

Svar: Det var det också :)
Emelie Hedqvist

:

jättefin bild:D

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

snygg färg! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

isabella:

Så fin hårfärg du har, älskar den röda färgen! :D

Svar: Åh tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Sv: Men vad söt du är! TACK :D Blir jätteglad av såna fina kommentarer :D
Kram

Anita:

Åh så fin bild :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

Åh härligt det låter:) själv ser jag framemot nästa helg när alla mina tre tentor är gjorda:)

Svar: Superhärligt! Åh det förstår jag (:
Emelie Hedqvist

:

Fin du är!

sv: det var det!:)

Svar: Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Felicia:

Sv: Tack så jätte mycket :)

Ellen:

sv: ja åh tack!

Maria - mamma till Liam:

så fint med färg :)

Svar: Åh tack ^^
Emelie Hedqvist

Fanny:

Det låter sjukt mysigt!
kram

Svar: Det var det också ^^
Emelie Hedqvist

Clara:

Så mysigt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Åh vad fin hårfärg du har, är det i frisörstolen du har färgat eller hemma? .D

Svar: Åh tack! Jag färgar håret hos frisören, litar inte på att jag klarar av det själv ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

fin du är!=)

Svar: Tack fina du :)
Emelie Hedqvist

hanna:

sv; tack så mycket :)

Emme:

Är Carrie Diaries bra?:D
Åhh har du snö?!♥

SV: Tack så mycket! :D

Svar: Det tycker jag verkligen, älskar den serien! :)
Yesbox, har ganska mycket snö här, haha - ger gärna bort den!
Emelie Hedqvist

j o h a n n a c o o p e r:

Lät som en mysig helg för dig och hoppas du får en fortsatt bra tills den lider mot sitt slut!
Sv: Men eller hur, tyckte den var så söt så var tvungen att publicera den och budskapet är så originellt men bra! :)

Svar: Ja verkligen! Tack desamma♥
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Så fin♡

Sv: Det var det :)

Svar: Åh tack söta du♥
Emelie Hedqvist

julia:

det är så skönt med helg :)

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

LIENE:

Fruktsallad är gott!
Jag ska bara ta det lugnt.

Svar: Ja men verkligen :D Låter härligt!
Emelie Hedqvist

veronica eriksson:

Fin bild på dig :) Kram

Svar: Tack! Kram
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Sv. Ja, verkligen :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Så fin!

Svar: Usch, så kallt!!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Bambi ♥:

Fin bild :)
SV: Ja, det var gott!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Låter görhärligt och så fin du är!

Svar: Naw, tack! :)
Emelie Hedqvist

Elin (Fotoblogg):

Svar; Jadå de var super skönt!

Riktigt fin bild :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: