♡ Inspiration ♡

Veckans inspiration: Switched at birth 
Bildkälla. Nu är säsong 3 av switched at birth äntligen här! Någon annan förutom jag som är väldigt glad över detta? 
Esmeralda:

Vad roligt att du är med tävlingen! lycka till :D Ingen fara, jag ser att du följt. Vill att folk ska säga nummer för att ibland finns det folk som inte följer.

ellinett:

åh vad handlar den serien om? älskar att kolla på serier och skulle gärna vilja hitta någon ny att kolla på!

Svar: Det handlar om två familjer, deras döttrar hamnade av misstag i fel familj när dom åkte hem från sjukhuset dagen då de föddes. Så dom har växt upp i helt fel liv. Superbra serie, helt klart värd att se :)
Emelie Hedqvist

Kelly:

Fina bilder <3

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Den serien har jag missat! Får kolla in :)

Svar: Låter som en bra plan! :)
Emelie Hedqvist

JoHaNNa :

jag älskar bra citat :) har tom. en massa här hemma på väggarna :) bra citat kan göra hela en dag mer positiv :)

Nathalie:

Har aldrig hört talas om den serien förut, vad handlar den om? :)

Svar: Åh den är så bra! Det handlar om 2 familjer vars döttrar av misstag blev utbytta på sjukhuset vid födsel, så dom har växt upp i fel familj.
Emelie Hedqvist

Jenny :) :

sv* Ja verkligen superkul! :D
Du går samhäll va? Trivs du där?? :)

Svar: Jo jag går samhälls, älskar det! Får chansen att läsa alla ämnen som jag är intresserad av :)
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Sv. Joo det har jag nog haft :) Allt bra?^^

Sanna Widman:

SVAR:
Taaack! :)

vanja:

sv: tack :D

Nelly:

Härlig inspiration :)

Svar: Kul att du tycker det (:
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

nice :D

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

jennifer:

svar/ jaa jag också! alla luktar himmelskt!:D

hoppas du har haft en jättebra start på veckan!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

sv: åh tack så mycket! kramkram

Madeleine Jonsson:

Tack så mycket!

Maria - mamma till Liam:

härlig inspo :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Bambi ♥:

SV: Ja :D

elin stridh:

eller hur ? :D

MATILDA:

Godmorgon! Hoppas du får en super bra onsdag :)

Svar: Hoppas du får en fin helg :D
Emelie Hedqvist

Emma:

Tack fina du för grattishälsningen :)

Ida ☯ the sky under the sea :

Det där lät som en helt okej serie, kanske ska kolla :)

Svar: Den är super! :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

åh switched at birth är så bra, hoppas att få se mer av emmett den här säsongen!

Svar: Åh det håller jag helt med om! Emmett får allt för lite screentime ^^
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

Är den här serien bra? Har funderat på att börja kolla men inte riktigt fått tummen ur :)

Svar: Superbra, helt klart värd att se! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: