Christina Perri - Human

Åh som jag älskar Christina Perri♥ Ända sedan gången jag såg på SYTYCD då hon uppträdde live med jar of hearts 2010 har jag varit lite besatt av hennes musik. Och nu släpper hon nytt, albumet head or heart kommer ut i mars och jag längtar så! Första sigeln blev human och nu finns det en video att titta på. I love it♥
 
Vad tycker ni om låten och musikvideon? 
johannabergvall:

Jättefin blogg!

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Clara:

sv: Ja visst är det! :)

Åh, hon är verkligen super duktig! Ha en fin kväll :)

Svar: Visst är hon :D
Emelie Hedqvist

Lisa - Kreativ bakning ♥:

sv: Mmm, älskar cheesecake :D

Älskar Christina Perris låt "a thousand years" :)

Svar: Åh den låten är sååå underbar :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

jag tycker också om christina perri! har du hört glee's version på jar of hearts? den är oxå jättebra!

Svar: Härligt att höra! Ja det har jag, superbra verkligen :)
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

Aldrig hört talas om Perri förut, tack för tipset!!

sv: jag med, den är i flanelltyg och med både knappar och luva. Love it!

Svar: You are so very welcome ^^ Älskar verkligen hennes musik :)
Emelie Hedqvist

amanda:

hon är duktig!

Svar: Visst är hon :D
Emelie Hedqvist

Himeko:

SV: Tack så mycket :) Hoppas du haft en bra start på året!

Svar: Tack desamma (:
Emelie Hedqvist

Jojo:

Hon är så bra! :)

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

Har aldrig hört innan men gillade de faktiskt :D

sv: åh tack :D
kramis♡

Svar: Härligt att höra :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Petri är grym

Svar: Visst är hon :)
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Men paranormalfilmerna är bra, så dom tycker jag att du ska se ändå! :)

KassandraPalma:

sv: jaa det tyckte jag med ! :)

Celine:

- Tack så mycket! :)

:

Den var bra:)
sv: jaa:)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Emme:

Den var faktiskt väldigt bra! Har gillat att lyssna på hennes låtar sedan ett tag tillbaka men har inte lyssnat på henne på ett bra tag, bra att du tipsade! :)

SV: Tack så mycket!

Svar: Visst är den! Aha, okej, härligt att få dig att återupptäcka henne haha ^^
Emelie Hedqvist

Maria:

jättefin låt :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Visst är det!

Hoppas du får en bra dag :)

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

MATILDA:

fin låt

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Hedda Rönnlund:

Hon har en jättefin röst!:)

Svar: Visst har hon :)
Emelie Hedqvist

ANNNAIZ:

SV: Tack, och detsamma! :)

Johanna - A dream as a model ♥:

Åh vad bra låt! :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Hon är så sjukt bra, gillade låten skarpt och musikvideon är himla vacker :) Den åkte rakt in i min spelningslista! Tack för tipset :)

Svar: Visst är hon! Åh så härligt att höra :D
Emelie Hedqvist

Revin Baban:

Hej! Vad kul att du tycker om Christina Perri :) Ville bara hojta till om att hon faktiskt kommer hit redan nu på onsdag för press och litet showcase som vi eventuellt kan bjuda lite fans till. Jag hittar ingen mail hit men du kan väl maila mig på [email protected] för mer info? bästa hälsningar! Revin, Warner Music
warnermusic.se

Svar: Det här är ett av dom tillfällen jag verkligen önskar att jag kunde bo i Stockholm..
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: