Boyce Avenue - Story of my life

 
Så kär i den här låten! Boyce Avenue är för awesome
jonna:

ja ,det gör den verkligen :) riktigt god parfym!
Hoppas du har en bra helg!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

VERONICA - mode & träning:

Så fin låt! :) Kram

Svar: Eller hur! Kram (:
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

- åh vad kul!

Linnéa Alpsten:

Grymma! :D

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Sv: Hihi men åh tack!! :D

ANGELICA - FITNESS:

riktigt bra låt :D

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

sv: om dom är, helt kär! :)

Jenny Karlsson:

sv: visst är det! :D

annsoh:

Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/february/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen.html#comment

Svar: Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

- den var bra :) fast lite mycket sång ;) dock tycker jag nog att trassel var bättre :D

Robyn:

Håller med dig! Älskar den låten, fast snart börjar den bli uttjatad...
/R

Svar: Det är sant, därför älskar jag covers som denna, lite nytt liksom :D
Emelie Hedqvist

Annie Johanzzon:

Åh jag älskar med den låten!

sv: Hehe ja visst är den ^^ Har kollat på den flera gånger!

Svar: Va kul att höra! :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Jag brukar inte lyssna på covers av One Direction för jag tycker att låtarna blir sämre då haha :') Det är nog bara för att jag jämför dem med det riktiga bandet :p

- Vad kul att du är med i veckans blogg! :D Lycka till!

Svar: Ah, jag förstår! ^^
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

omg <3

Svar: Eller hur :')
Emelie Hedqvist

Lovisa:

sv; Jadå! :)

Amanda:

superfin variant! kram :)

Svar: Eller hur! Kram :)
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Himla härlig låt! <33

Svar: Eller hur! ♥
Emelie Hedqvist

Emme ∞:

SV: Ja det Var väldigt mysigt också! ^^

Frida Eklöf:

Åh!!! Jag älskar Boyce Avenue!
sv: Tack så mycket sötis! :D

Svar: Åh jag med! :D
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :D

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

B E A T R I C E:

Dem är så himla bra!:)

sv: Så kul att du tycker det:) Kramisar♥

Svar: Visst är som! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: