Om och om igen

Mina favoriter just nu. Spelas om och om igen i lurarna. 
Nicolina:

Bra låtar!

Sv. Ja, så härligt :)

emmah:

Katy perrys låt är riktigt bra!

Cajsa Lindahl:

Det var och är det också...och det fina är att man känner av hans kärlek mer eller mindre varje dag efter det där! Jag är aldrig mer ensam!

Ida ☯ the sky under the sea :

Åh, Paramore-videon var ju helt awesome. Kreativt haha :)

MATILDA:

älskar dark horse :D

V I L M A L A ♔:

Synd att jag ihnte gillar någon av artisterna ;)

mot plus:

katy perry! gryyym!

Anonym:

Låten happy har fastnat i min hjärna! Så bra..
Sv: Jadå det var de! Tack så mycket :)

Caroline Blomberg:

åh va många bra låtar!

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN:

Älskar verkligen att Lana gör soundtracket till den filmen. Längtar tills den kommer på bio, och så länge kan man ju vara glad att låten finns på Spotify :)

♫♪ sandra - en musikblogg:

nice!

Amanda [SPONTAN]:

Tack för tipsen! :)

En plats i solen:

Tack för lite nya låtar och lyssna på :)

skriveromidag:

Åh, Paramore var länge sen jag hörde! Lyssnade mycket på dem förr, blivit dåligt på senaste. Den där låten med Lana är helt fantastisk!

sv: Snygg så jag dör!

Boel:

Paramore <3
Sv: Jodå, det är ganska mysigt :))

Esmeralda:

sv: tack så mycket! hoppas på vinst idag också :)

milina.blogg.se:

Det där är det värsta när man hittar nya låtar ;) man lyssnar sönder dom direkt

Elsa:

Kika gärna in på bloppisen på min blogg! Säljer både skor och kläder från bland annat HM, Dr Marten, dr denim, converse, Tommy Hilfiger m.m
Kika in och se om du hittar något :) bra priser!

Johanna - A dream as a model ♥:

jag älskar Dark horse :D

amanda:

de där låtarna är bra!

Ali hajizadeh:

ja de var det!:)
va bra musiksmak du har!

Anna:

Man blir såå glad av Happy låten! ♡

Kommentera inlägget här: