Español

Sadly så har jag spenderat större delen av dagen med att försöka lära mig alla spanska glosor som jag glömt plugga på tidigare, försökte även komma ihåg massa irriterande grammatik grejer. Gav upp. Typ. Kände att sociologi är viktigare just nu, har prov på torsdag. Ack så kul. Men nu är det kväll, så jag tänker gosa ner mig i sängen och titta på film. 
Jag hoppas att alla söta bloggläsare har haft en bra helg
Elin:

Inte så roligt att plugga.... men fin mugg ;)

SV: Det var det verkligen!

Robyn:

Spanska är riktigt jobbigt! Har själv haft prov idag! -_-
/R

Emma Broberg :

lycka till med plugget! ha det fint, kramis. <3

Lotta:

Sv. Jaa, det hade jag verkligen :) och lycka till på provet ju! Känns det bra? :)

ewelina anzelius:

haha jag lider med dig ;)

Josefine ♔:

Sv: Haha eller hur! Kändes bara tvunget att dela med sig av då jag läste det haha :D

Cassie:

sv: åh tack gulle!

jag har också spanska, är dock inte så förtjust i det, haha!

J o j z y ♛:

SV: HAN ÄR BÄST ★

VERONICA - modeblogg:

Ska själs sitta sluken av böcker ikväll! Usch för det, skönt med lov snart! :) Kram

J o j z y ♛:

SV: JAAA! AWEESOME :D

ami:

Åh jag hatade spanska i skolan, hade en idiotlärare :p

irma frisör och makeupartist!:

sv:kul att du tyckte om mina produkttips!

B E A T R I C E:

Så himla jobbigt att komma på att man måste plugga till de:/

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

Sabina:

sv: Tack så mycket, kul att det uppskattas också!

Åh plugg är ju så tråkigt.. Måste bara fråga om det är stor skillnad på spanska 3 och 4? Sökte nämligen det som utökad kurs för att få meritpoäng haha :)

Sessan:

Fynda billiga mobiltillbehör och få rabatt!! http://foraldrarskap.blogspot.se/2014/02/star-gadget-skit-snygga-mobilfodral-och.html?m=1

linda:

Lycka till med pluggandet! :)

ALVA (foto) ♡:

Vilken fin blogg!

malin:


-tack, vad glad jag blir! :D

Kommentera inlägget här: