Serie-tips

Varje höst har jag som "tradition" att titta på en massa olika piloter, 2014 hittade jag många bra serier. Dom flesta har en halv sösong klar just nu och jag känner att jag vill tipsa lite. Manhattan love story, A to Z, happyland och red band society gick det inte väldigt bra för. Men 3 andra serier som jag följer är omtyckta av fler människor än mig själv. 
Stalker. En kriminalserie som fokuserar på fall med stalkers, duh. Något som jag verkligen gillar är hur väl man lär känna karaktärerna i denna serie! 
Marry me. En komediserie som centrerar ett par som funderar på att gifta sig. Om ni såg happy endings så kommer ni gilla denna serie, I know I do. 
How to get away with murder. Från samma person som skriver scandal och grey's. En drama/kriminal serie som "berättas" ur advokatelevers perspektiv. Väldigt spännande och intressant serie! 
Johanna:

åh älskar Stalker, tycker verklkgen den var en av de bättre serierna som introducerades i höst! :)

Svar: JA men eller hur! Såå bra serie, verkligen taggad på resten av säsongen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: