November favorites

Myskofta från bikbok                                                        Mockingjay part 1
If I stay                                                                               One direction
Grönt te                                                                               Ringar i guld
Petra:

sv tack detsamma

Viktoria - Gravidblogg:

Ja visst är det mysigt med December och snart är det jul! Underbart :)

Fannie:

Ja ellerhur! :D så mysigt!

Linnéa:

Härliga novemberbilder <3

Svar: Tack! <3
Emelie Hedqvist

Sarah:

Den bion vill ja me se :)
Va If I stay bra? :)

Svar: Åh det borde du göra! :) Jag tyckte den följde boken riktigt bra, så jag gillade den!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Åh, mockingjay vill jag se!

Svar: Åh, det borde du verkligen göra :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät som en härlig månad :)

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

sv: haha, jag kör på, spela roll... det får gå ^^ Om nåågon tar illa upp så får jag bara be om ursäkt och radera, det är så svårt att veta när man trampar på någons tå.

ebba:

älskar koftan, så himla fin!
svar: tack <3 verkligen jobbigt är det. har iallafall lugnat ner mig nu tack vare att jag spenderat dagen med min pojkvän <3 kramis

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Jonna:

Guldiga ringar är så fina!

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

Vad roligt m ett sånt här inlägg! Mockingjay var riktigt bra!

Svar: Tack :D Eller huuur!
Emelie Hedqvist

Alice:

Vad mycket härligt, koftan ser supermysig ut! ^^

Svar: Tack! Åh den är underbar :D
Emelie Hedqvist

Denise:

Vilken fin kopp! :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

If i stay är sååå himla bra, och 1D nya album, älskart! :D

Svar: Ja men ellllller huuur :D
Emelie Hedqvist

KassandraPalma:

myskoftor och ringar i guld är mina novemberfavoriter också!

Svar: Åh va härligt :D
Emelie Hedqvist

Josephine - Living in London:

Sv; Tusen tack! :D

Nelly:

Vilket roligt inlägg och fina bilder ^^

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Mockingjay part 1 var helt klart en höjdpunkt för mig med :)

Svar: Ja men eller huuuur!
Emelie Hedqvist

Pauline:

grönt te<3

Svar: Så underbart<3
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Tack snälla!!

Boel:

Min lista såg nästan likadan ut haha :D

Sv: Ja det är det verkligen ^^

Svar: Haha, nej va najs ;D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Vilka härliga bilder! Och koppen var ju himla fin! ^^

Svar: Oh, tackar :D
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Te in my <3

Svar: Te är bäst! <3
Emelie Hedqvist

Elin:

Vilka bra november favoriter! :) åh älskar koppen du har te i!!

Sv; Men ellerhur!

Svar: Tackar, tackar :D
Emelie Hedqvist

Hanna Andersson:

Ringarna var supersöta, vart är de ifrån ? :)

Svar: Man tackar :D Dom är från Gina Tricot!
Emelie Hedqvist

Sara:

Så otroligt fin din kopp är :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

MATILDA:

bra favoriter! :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

jättefin kofta!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

my:

Underbar kofta!

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Supermysig koftan såg ut!

Svar: Åh, den är helt underbar! <3
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

åh 1D!!

sv: hihi ja :D
kram

Svar: BÄST!
Emelie Hedqvist

Jossie:

Åh måste mockingjay

Svar: Så bra film (:
Emelie Hedqvist

Emme ∞:

Åh så mycket fiint!

SV: Tack så jättemycket! ^^

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

amanda:

if i stay vill jag se! :D

Svar: Den är såå bra!
Emelie Hedqvist

Julia:

koftan såg mysig ut :)

Svar: Supermysig!
Emelie Hedqvist

Liborius:

fina bilder:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Koftan ser verkligen supermysig ut :D

sv: Jättegott är det :D

Svar: Åh, det är den :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

så mycket fint :)

sv: tack så mycket, tack att du gillar det <3

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Felicia - Modell:

Härliga bilder :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Erika:

SÅÅ bra filmer båda två :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

åh älskar koftan! :o

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Isa:

Mysiga bilder

Sv: De hade jag :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: