❅ Mellandagsrea ❅

Det är mellandagsrea och jag gillart. Eftersom att jag försöker spara pengar till resor så är det bra att köpa saker på 50%, right? ;) Jag har fått några presentkort i julklapp, så jag passar på att använda dom. Men som ni snart kommer se har jag faktiskt inte hittat mycket alls. Mina senaste inköp: 
Fluffig kofta från Gina Tricot 199:- // Snow fairy från lush 68:- 
Kanske eller kanske inte köpte 5 böcker på akademibokhandeln... Men endast 60 kronor gick från kontot, haha, tack och lov för presentkort. 
Klockan var en julklapp, men jag har nu fixat till den and I love it! 
Marran:

Det är alltid roligt att fynda på rean, även om man inte hittar så mycket. Själv har jag köpt ett par träningsbyxor till halva priset :)

Svar: Ja men visst, håller med! Ååh, najs :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

ääälskar snowfairy!

Svar: Doftar sååå gott♥
Emelie Hedqvist

Johanna:

Nice!

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

härliga fynd!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

så mycket fint :D

sv: hihi tack :D
kram♥

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Nice :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Joo, klart det är bra att spara xD man behöver inte leva sparsamt bara för att man har ngt planerat xD man kan leva sparsamt som livsstil, då behöver man inte spara lika länge om man vill göra ngt ^^ Sparsamt är mycket bra, dock inte snålt dårå. men ah, sparsamt är bara positivt tycker jag!:DD

Kul att du hittat grejs du tkr om, sj hittade jag inget :/

Svar: Ja, men håller med! Att spara är egentligen inte så svårt när man väl gör det liksom :)
Verkligen! Åh, tråkigt ;/
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, så fina fynd! <3

Svar: Tackar :D ♥
Emelie Hedqvist

Hanna:

Vad fina fynd! Har dom mellandagsrea på Lush också? :)
Sv: Ja, verkligen! :)

Svar: Taack! Yes, dom rear ut alla julprodukter :D
Emelie Hedqvist

sara:

vilken mysig kofta!

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Snow fairy luktar så gott! Tack och god jul till dig med! :)

Svar: Ja men viiiisst! :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Åh vad fina fynd! Härligt med lite nytt :) Kramar tjejen!

Svar: Tack! Jo, men visst, kram♥
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

ååh så fina fynd :D jag tror jag har likadan kofta om den är från Gina :)

Sv: Tack snälla! :D

Svar: Tack du! :) Åh, nej va najs!
Emelie Hedqvist

linahh:

åå så snygg kofta:-)<3

Svar: Taaack♥
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

bra inköp, man får passa på nu :D

Svar: Tack, jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

ida ❀ ᴘʜᴏᴛᴏ ᴀɴᴅ ʜᴏʀsᴇs ∞:

åh så snygg kofta från gina! måste med köpa en sån asså :')) härligt med massa nya böcker med :D
sv; de var det verkligen! åh tacktack ❤

Svar: Tack! Låter som en bra plan ;D Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

Släpp taget. följ flödet:

Vilken fluffig och mysig tröja!! :)

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Superfina fynd! Fick också en regal klocka i julklapp :)

Svar: Tack! Åh, va najs :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Åh böcker <3

Svar: Så underbart med böcker♥
Emelie Hedqvist

Aina Strand:

Kul med lite nytt :D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

Mysig kofta!
sv. men åh vad avis jag blir:D två resor inbokade redan!

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Selina:

Så mycket fint!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Åh vilken jättefin klocka! :D

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med en massa nytt :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

åh, vad kul att bokshoppa!! :)

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Isabell:

Härliga inköp! :) alltid så kul med rea!
Kram

Svar: Tack! Ja men visst :) Kram!
Emelie Hedqvist

amanda:

åh kul med rea, hittar dock aldrig något :P

Svar: Verkligen! Nä, det är svårt ibland, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Olivia:

Fluffkoftan från Gina Tricot ser ju jättemysig ut:)

Svar: Åh, det är den också :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Ja har sett I am number 4 på film o den e jättebra :)

Svar: Åh, jag älskar den filmen, hoppas boken är lika bra!
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

sv: taack :D

Boel:

Himla fina saker :)

Sv: Roligt att du gillar det!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Julia:

tröjan ser mysig ut :)

Svar: Åh det är den också :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh, jag har slösat alldeles för mycket pengar på böcker redan denna mellandagsrea! Min tredje beställning denna vecka, som landade på cirka 300 kr, bestod av The Stand av Stephen King, A Thousand Pieces of You av Claudia Gray och To All the Boys I've Loved Before av Jenny Han. Väldigt fina omslag på bok-"klassikerna" du köpte! Har du några favoritböcker?

Svar: Haha, det blir väldigt lätt så! Åh, låter underbart :D Ja visst var dom fina! Oj, jag vet inte vilka favoriter jag har egentligen, väldigt standard med mina John Green, Suzanne Collins och J.K Rowling ^^ Du då?
Emelie Hedqvist

Emelie:

Under The Dome av Stephen King är nog den bästa (och längsta) boken jag har läst, annars tycker jag om bl.a. Stephanie Perkins och Philippa Gregory. Den sistnämndas "The Tudor Court"- och "Cousins' War"-serien är fantastiska!

Svar: Åh, tack för tipsen ;) Måste verkligen ta och läsa några av Kings böcker!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: