Julmusik

Julmusik är bland det bästa jag vet, så här bjuder jag på några av mina nuvarande favoriter: 
Charlotta Hägg:

Sv: Jaa, det var verkligen hur roligt som helst!! :D Det är match ikväll igen men tyvärr kan jag inte gå för jag har tenta på måndag :/ KRAM!

♫♪ sandra:

älska julmusik!

Svar: Det är så underbart! :D
Emelie Hedqvist

Petra:

sv absolut hoppas du får en trevlig helg

Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipsen :)

Svar: Kul att få tipsa :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Hade inte hört någon av dom tidigare, haha är helt ute!

Svar: Haha, jaså, inte? ^^
Emelie Hedqvist

Liborius:

älskar julmusik:D börjar lyssna redan i oktober;)

Svar: Åh, nej va härligt! :D
Emelie Hedqvist

Jossie:

Julmusik är så härligt :)

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Åh så härliga låter! Tack för tipset!

Sv: Verkligen :D

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

Josephine - Living in London:

Sv; hihi, tack :)

amanda:

julmusik är så himla gos!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

så bra låtar! :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Linnea:

Åh, älskar julmusik <3

Svar: Så bra<3
Emelie Hedqvist

Hanna:

Jag tycker det är så mysigt när dom börjat spela julmusik överallt :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

OLIVIA:

älskar sista!

sv: åh tack :D
kram♥

Svar: Visst är den bra!
Emelie Hedqvist

Emme ∞:

Ja julmusik är fantastiskt!
Har tagit avstånd från de tills idag, då jag insåg att allt blev bättre med julmusik ^^

SV: Ja det är de! :D

Svar: Ja men visst! Haha, men tur att du insåg det i alla fall ^^
Emelie Hedqvist

bexollila:

sv ja de tog lite längre tid än vi tänkt på gekås bara och jag handla inget för jag åkte bara med som sällskap :D

Julia:

mysigt med julmusik :)

Svar: Ja men absolut :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

Jag är verkligen grinschen... märker det mer och mer. Hatar verkligen allt som har med julen att göra utom att ge presenter. Och få presenter :)

Svar: Hahah, jaså? Aa, men så kan det ju vara ^^
Emelie Hedqvist

Celine:

Älskar Santa Tell Me! Så sjukt mysig!

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, julmusik är så härlig, älskar den sista! ^^

Svar: Ja men visst! :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

åh jag älskar julmusik och dess texter, så fina :)

sv: ja han är helt underbar hela han :D

Svar: Åh, samma här! :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Ja den är jätte fin, passar bra i vårt kök också :)

Jonna:

Man får sån julkänsla med jul musik :)

Svar: Ja men visst! :)
Emelie Hedqvist

Linda:

bra musik!

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

kul med lite musiktips!

Svar: Alltid kul att få tipsa :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

så mysigt med julmusik :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

corneliaeriksson.blogg.se:

ÄLSKAR julmusik!! Typ det enda jag lyssnar på hela december hihii

Svar: Samma här!! :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Härliga låtar :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

julmusik<3

Svar: Bäst<3
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

julmusiken är underbar

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Jag älskar med julmusik <3

Svar: Så underbart <3
Emelie Hedqvist

Josefine Johansson:

Julmusik är en bra motivation till julkänsla! :D bra låtar du har valt ut!

Svar: Absolut! :D Kul att du tycker det!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: