De sista naglarna 2014

Jag bestämde mig för att fortsätta 24 days of christmas nails och det blev till 31 naglar i december. :O I'm crazy, I know, haha. Här kommer de sista naglarna 2014, inklusive de naglarna jag kommer ha imorn: 
Light green tribal 
Feather and birds
Black stipes 
Alice in Wonderland 
❅ Frozen ❅
Disney logos 
Happy new years ombre
Vilken är din favorit? 
♫♪ sandra:

snygga!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

Åh så fina! Älskar de andra o sista!

Sv: vad glad jag blir, tack så mycket! ♥

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Feather and birds, men alla är fina :D
Sv: Tack så mycket! ^^
Kram!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Petra:

Sv det ska det verkligen bli.

Hoppas du också få en fin nyår.

F R I D A ▴:

gud vad duktig du är! gillar verkligen nyårsombren, glitter får mig alltid på fall hehe

sv: tack så mycket!!

Svar: Tack så mycket♥
Emelie Hedqvist

Emmy:

Så duktig du är!! Riktigt svårt att välja mellan alla men min favorit är Feather and birds :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Linn♡:

Herregud såå himla duktig du är!! Jag älskar verkligen ALLA! Men gilalde extra mycket "Frozen" naglarna samt nyårsnaglarna, dem du ska ha imorgon♡♡♡
Kramar!

Svar: Tack så jättemycket :D
Emelie Hedqvist

A D E L I N A - MAKEUP & BEAUTY:

guuud va snyggt! :DD

Svar: Ååh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Matilda - Skönhetsblogg:

WOW! Vilken talang du har!

Svar: Nämen åh så glad jag blir :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: tack så mycket! Allt bra?

ebba:

älskar dom första, så himla coola!
svar: åh tack så mycket :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Isabell :

Åhhh va fina! Älskar alla :D
Kram

Isabell :

Åhhh va fina! Älskar alla :D
Kram

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

coola!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Alla är så så fina!! :D

SV: Tack så hjärtligt gulliga du, blir så glad!! ♥
Ha en riktigt bra fortsättning på dagen, kramisar! :D

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

Så fina!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Vad snygga naglar, min favorit var de på den första bilden :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Så fina, min favorit är nog frozen naglarna hihi :)

Svar: Tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

tack snälla du :) Allt bra med dig idag?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Julia:

frozen naglarna var ju söta :)

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]:

Dom sista, ombre naglarna, jättefina :D

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

linah:

wow!

Svar:
Emelie Hedqvist

JoJo:

åh, snygga naglar! :D

sv; tack, vad roligt att du tycker det :)
hoppas allt är bra med dig och att du har haft en fin tisdag! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Tvåan var hur cool som helst =)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Olivia:

Jäklar vilka snygga naglar! Du är ju verkligen jätteduktig! Min favoritdesign är nog den med en fjäder och några fåglar:)

Svar: Åh, tack så mycket fina du! :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack så mkt :D

Amanda Jona [SPONTAN]:

Riktigt läckra :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Rebecka:

Älskar dom 2 längst upp! Superfina!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

sussi:

så snygga :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Så snygga! :D

Svar: Taaack!
Emelie Hedqvist

amanda:

så coola naglar :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Julia ;DD:

Så sjuuukt fina naglar:]

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Gud så duktig du är!!

Svar: Åh, tack snälla!
Emelie Hedqvist

Venice:

Dom sista va snyggast! :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund:

Såå himla fina alla var!

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Julia Müller-Sandvik:

du är så himla duktig :)

sv: Ja, jag tänker på de stackars skotträdda djuren.


Svar: Åh, tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

line cecilie :

HERREGUD!! så fine!!!!!!!!

Svar: Ååh, taaack! ♥
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Men jesus kvinna! Hur duktig får man vara? Älskar frozen naglarna<33

Svar: Haha, åh, tack snälla ♥♥
Emelie Hedqvist

Annster:

Världens sötaste :)
Har verkligen en vacker katt ♥

Anita:

Så fina

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Ett mål jag kan ha för 2015 att klara av är att göra såhär fina naglar som du gör! Det är verkligen något som jag skulle vilja lära mig :) Du är så sjukt duktig verkligen och skulle kunna göra något av din kreativitet! Önskar du kunde lära mig haha :) Blir så imponerad! <3

Hoppas du haft en fin dag idag och får en fortsatt fin och mysig kväll :)
Kramar <3

Svar: Åh, så gullig du är! Jag tror verkligen att det är något som du skulle klara av ifall du satte dig in i det! Tack så mycket fina du♥
Tack desamma, kraaam♥
Emelie Hedqvist

Aschmanda:

Feather and birds helt klart :) Stilfullt!

Svar: Åh, tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Feather and birds!! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

jonna:

Snygga dom också! Dom sista är min favorit :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Feather and birds - så snyggt

Svar: Åh, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

svar: åh, tack! Vad kul att du tyckte det!!

Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Sjukt snygga! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Moa Persson:

du är grym!! Älskade Frozen :')

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Asså du är så sjukt duktig!:) Min favorit är nyårsnaglarna:)

sv: Ja, jag kan inte annat än att hålla med!:) Kramisar♥

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Herregud va fina! Jag fattar inte hur du kan?! :o
Favoriterna va nyårsnaglarna och frozen

Svar: Ååh, taaack♥
Emelie Hedqvist

Emme ∞:

Önskar man kunde måla naglarna lika bra som du!♥

sV: Tack snälla! :D

Svar: Åh, tack snälla!
Emelie Hedqvist

emmah:

Så fina!!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

Vet inte om jag håller med om det, tycker bara det är trångt och hittar aldrig något som är på rean :D haha

Boel:

Sååååå snygga!

Sv: Det har jag helt klart haft :)

Svar: Ååh, tack!
Emelie Hedqvist

issa:

tack :) och återigen - supersnygga naglar!

Svar: Tack snälla du :D
Emelie Hedqvist

Släpp taget. följ flödet:

Åååh vad fina!! Älskar dom där vita som sitter ihop när man sätter ihop fingrarna :D

Svar: Åh, tack så mycket!
Emelie Hedqvist

Angelica Bengtsson Fotografi:

Älskar de med fjädern och fåglarna, SÅÅ fint!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Fina :)

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

♀ THE REVOLT ♀:

Mina favoriter är de två första och den sista ^^ De var balla!:DD

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

Jättefina!

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

Så sjukt snygga dom sista tror jag, men alla var såå sjukt coola!

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

snygga! tycker att den översta var snyggast!

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, så snygga, du är så kreativ! :D

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Emma & Julia:

Åh så himla snygga!! Gud vad duktig du är på naglar :D

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Petra:

Gott nytt år i förskott Hoppas du får en fin nyårsafton!

Svar: Gott nytt år! Desamma♥
Emelie Hedqvist

Caroline:

Så duktig! Jättefina! :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Denise:

Snygga! :D
Jag önskar dig en riktigt trevlig nyårsafton och en härlig början på det nya året! ♥

Svar: Tack! :) Desamma till dig♥
Emelie Hedqvist

Ida:

Åh så fina!

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

Åh vilka fina, älskar de andra så fina!

Sv: Ja verkligen hihi :)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

CASSANDRA:

sv; tack du!
Gott nytt år :D

Svar: Gott nytt år :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

så snygga :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

så snygga !!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Så duktig du är! Min favorit är nog Light green tribal :)

Svar: Åh, tack snälla!
Emelie Hedqvist

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

Jag gillar naglar nr2 mest

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: