❅24 days of christmas❅

Okej, så jag gjorde det. 24 olika nagar på 24 dagar. Ganska stolt! Här kommer alltså dom 3 sista: 
Tomte i skorsten
Grön och guld (råkade dränka julgranen i liiiite för mycket glitter..ooops)
Julaftons naglar 
❅Vad tycker ni?❅
Erika:

Jättefina var dem, du är så duktig :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Riktigt bra jobbat av dig! du är otroligt duktig med :)

Svar: Åh taaaack!
Emelie Hedqvist

Ida:

GUUD vad duktig du är! Skulle aldrig klara av det ^.^

Svar: Åh, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Älskar dom översta!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Viktoria - Gravidblogg:

Superfina naglar :)

Ja detta år har varit helt fantastiskt :) Men nästa år har jag också jätte mycket kul att se fram emot så det kommer förhoppningsvis att bli ännu bättre! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Sv ja det ska bli roligt

Mie:

Wow så snygga! Själv misslyckas man till och med när man bara målar med en färg haha....

Svar: Tack snälla! Bara att öva, hehe :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

snyggt! älskar att ha naglar med lite tema! :)

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]:

Paket naglarna är jättefina :)

svar: Hihi tack så mkt :D

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

svar: åh, tack snälla!!

Linnéa:

Så fina och juliga <3

Svar: Taaack ♥
Emelie Hedqvist

Emme ∞:

Åh du är så hiimla duktig! :D

SV: Min julafton var jättebra, din också?:D

Svar: Åh, tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

S A N N A ♥:

Vad coola naglar:D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Angelica Bengtsson Fotografi:

Åh så fint! Gillade de första extra mycket :D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Sanna Preifelt:

Åh vad fint :) ♡

Svar: Tack♥
Emelie Hedqvist

Annster:

Verkligen! :)

ebba:

så himlans fina!
svar: åh tack så mycket :)
kramis

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

Johanna :

Fina!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

du är så duktig!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: tack så mkt :D

snygga :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Det var duktigt gjort med 24 olika :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

snygga naglar!

Pauline:

snygga naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

jättesnygga!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Klara Andersson:

wow vad snygga!

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Fina, gillar de första mycket!
Sv: Eller hur? Superfint ^^
Kram!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Ida - Hon som föddes med LKG:

gott :)

MADDISENJ.SE:

tack! fina naglar!

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Erika:

Åh herregud så fint. Önskar jag var bra på att måla på naglar det är så fint.

Svar: Åh, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Emma Grann Fotografi:

Så fint :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Många fina! Gillar verkligen de översta :)

Svar: Tack tack :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

Tjusiga :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Snyggt, du är inte dålig du!! :D

Svar: Åh, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Christina:

Åh vad du är duktig på att måla naglarna :) Så himla fina alla är :)

Svar: Tack så mycket snällaste :D
Emelie Hedqvist

Elin:

allt bra?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Jenny Karlsson:

super snyggt =)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Anonym:

Sv den är väldig intressant och bra tycker jag

♫♪ sandra:

- nämen åh, vad roligt att höra :D tack!!

Marlene S.R:

så fina!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Fannie:

Ja men ellerhur :D kram

Anita:

Snyggt hörru :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashion blog:

Fantastiskt hur duktig du är tjejen! Älskar de första naglarna, sååå fina. Åh vilken inspo! :) Du är grym! Ha en fantastisk bra dag tjejen, kramar!

Svar: Åh, tack så himla mycket ♥
Emelie Hedqvist

Maria:

underbara naglar! jag ska fixa mina imorgon :)

Svar: Tack! Oh, spännande :D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

Alltså åh♥ Jag blir så grymt imponerad av ditt handarbete och din kreativitet :) Jag som själv älskar att pyssla med naglarna och dekorera dem vet ju hur svårt och pilligt det kan vara. Och att du kan göra motiv som är helt felfria är hela magiskt! Önskar jag själv hade den talangen och tålamodet att göra så fina motiv som du gör. Lär mig? Haha! Vill så gärna kunna göra detta själv :)

Stor kram♥

Svar: Alltså tack så mycket fina du♥ Så söt du är! Det bästa tipset jag kan ge är att börja, jag hade inte ett bra tålamod eller stadiga händer när jag började, men här sitter jag idag och saker går bra :D
Kraaaam♥
Emelie Hedqvist

Alice:

wooow grymt snygga naglar men vilken tid det måste ha tagit?

Svar: Åh, tack! Allt har gått förvånansvärt snabbt faktiskt :D
Emelie Hedqvist

sussi:

sjukt snygga allihop ju =)

Svar: Åh, tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Emma & Julia:

Så himla snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Du är ju vekrligen så grym på det där, så snygga! :D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Isa:

Snyggt:)

Sv: Helt klart:D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

line cecilie :

wow så kule :)

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Ida:

Men vad fina! Gillar särskilt de första!

Svar: Åh, tack snälla!
Emelie Hedqvist

Denise:

Snygga! :D De första gillade jag lite extra mycket! ♥

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

issa:

extremt snygga! Du är verkligen duktig och jag tycker gott att du kan vara riktigt stolt över dina 24 naglar ;)

Svar: Tack så mycket fina du!
Emelie Hedqvist

Janie:

Oj haha, imponerad faktiskt :)

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

annellisaa :

Coola naglar :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: